‘A comisión parroquial do Regueiro non informou sobre o recadado para as obras’, dicen los vecinos

Feligreses de Boborás recurren al juez para retomar la construcción de una nueva iglesia

La iglesia parroquial de O Regueiro, junto a la carretera N-541. (Foto:  Archivo )
El proceso para la construcción de una nueva iglesia en la parroquia de O Regueiro, en Boborás, está paralizado desde hace seis años. Por este motivo, un grupo de feligreses ha solicitado del juez de paz del municipio un requerimiento para la convocatoria de una asamblea, ‘xa que dimos moitos cartos e non sabemos onde están’, según comentan. Los responsables de la comisión parroquial recuerdan que ‘fixemos unha xuntanza o día de Xoves Santo pero hai discrepancias entre os veciños’.
La campaña iniciada en 2002 por los vecinos de la parroquia de O Regueiro, en Boborás, para acometer la construcción de una nueva iglesia quedó en el olvido. Y con el fin de retomar el proceso, un grupo de feligreses envió un escrito al presidente de la comisión creada al efecto, Francisco Prado, para la convocatoria de una asamblea parroquial ‘e coñecer cal é o balance de contas e as expectativas de levar a cabo o proxecto’.

Sin embargo, la notificación -remitida por burofaxfue devuelta, ‘e agora xa solicitamos un requerimento ó xuiz de paz de Boborás a fin de que fixe unha data para a xuntanza’. Todo ello porque una buena parte del centenar de vecinos de O Regueiro -incluso emigrantes aportaron donativos a la citada comisión, ‘que poderían sumar uns 50.000 euros’.

Concurso

Al respecto, Francisco Prado recuerda que ‘unha parte importante dos cartos que se recadaron destináronse á entrega dos premios que convocou o Concello de Boborás e o Colexio de Arquitectos para elexir un proxecto entre os técnicos galegos’. El concurso fue ganado por una arquitecta pontevedresa, pero el alto coste de las obras -en torno a los 300.000 eurosllevó a la comisión parroquial a plantearse otras vías de financiación. ‘Fixemos unha xuntanza na antiga igrexa o día de Xoves Santo, pero non houbo xeito de poñer dacordo á xente’, indica Francisco Prado.

Los feligreses que solicitan información, liderados por Avelino Prado, sacristán de la parroquia, aseguran que ‘hai diverxencias entre os membros da comisión, e iso que foron nomeados a dedo sin contar coa opinión maioritaria dos veciños’. Avelino Prado advierte que ‘se o xuiz de paz non resolve, trasladaremos o asunto ó Xulgado de Instrucción do Carballiño con axuda dun avogado’.

Te puede interesar