Vecinos y oposición critican al Concello carballiñés ‘a falta de criterio á hora de acometer un proxecto’

Las obras en la travesía de la N-541 levantan una acera construida hace tan sólo dos años

Imagen de las obras de levantamiento de la acera, en la calle Francisco Castelló. (Foto: Martiño Pinal)
El tramo de aceras de la carretera N-541 entre los cruces Catro Camiños y de Martínez Avellanosa de Carballiño fue levantado por las obras de acondicionamiento de la travesía. La medida sorprendió a los vecinos del entorno, ‘xa que hai dous anos que as beirarrúas se colocaron novas e agora, sen criterio de ningún tipo, quedamos sen elas’, recuerdan. El concejal de Obras, Edelmiro Mateo, apunta que ‘o proxecto de Fomento contempla un pavimento bermello e non imos mezclalo coa cor branca que había’.
Las aceras de la calle Francisco Castelló de Carballiño, comprendida entre los cruces de Catro Camiños y Martínez Avellanosa, pasarán de blancas a rojas debido a las obras de reforma y mejora de la travesía urbana de la carretera N-541. Las máquinas de la empresa concesionaria, Aopil, comenzaron ayer a levantar el pavimento para la ampliación de la zona peatonal, que parte del cruce de A Fontela (Maside) hasta el entronque con la antigua carretera a O Irixo.

Pero estos trabajos han suscitado el rechazo de los vecinos y propietarios de negocios del entorno, al recordar que ‘hai tan só dous anos que o Concello carballiñés otorgou licencia para o arranxo e construcción dunhas beirarrúas novas, moito máis amplas das que existían, e agora, sen criterio de ningún tipo e sen consultarnos, levántanas’. Los afectados lamentan, además, que ‘nestes intres temos dificultades para acceder ás nosas casas e garaxes’.

En este mismo sentido, el portavoz municipal del BNG, Manuel Amil, presentó ayer en el registro municipal un escrito, ‘no que reprocho ó equipo de goberno a falla de planificación á hora de determinar as actuacións da área de Urbanismo, xa que conlevan malgasto e derroche de importantes sumas de diñeiro’.

Por su parte, el concejal de Obras, Edelmiro Mateo, señala que ‘no proxecto da travesía da N-541, que financia na súa totalidade o Ministerio de Fomento e no que o Concello non gasta nin un euro, o pavimento vai con baldosar de cor bermella, e polo tanto non imos deixar que dar as beirarrúas brancas que os propios propietarios puxeron pola súa conta’.

El edil socialista añade que ‘calquera incógnita que teñan os veciños ou a oposición poden preguntarrma, e eu contestareilles sen ningún problema’.

Te puede interesar