La conselleira y los candidatos al Congreso y Senado se reunieron con cargos del PSOE en la comarca

Caride prometió la mejora de 57 kilómetros de la carretera que une Celanova con Portugal

La conselleira de Política Territorial, María José Caride, anunció la mejora de infraestructuras viarias desde las comarcas de Celanova y A Baixa Limia hasta la frontera portuguesa. Serán en total 57 kilómetros en la A-52 y la OU-540.

Marcos Atrio Alfredo Vázquez, Miguel Fidalgo, María José Caride, Alerto Fidalgo y Raúl Fernández.

La conselleira de Política Territorial, María José Caride, junto a los candidatos socialistas Miguel Fidalgo y Alberto Fidalgo se reunieron con cargos públicos del partido de las comarcas de Celanova y A Baixa Limia.

El encuentro fue aprovechado por la conselleira para anunciar la aprobación de un anteproyecto de construcción y explotación del eje viario entre la A-52 y la frontera con Portugal’. Aclaró que ’esperamos poder licitar esta actuación no primeiro semestre deste ano e contamos cun orzamento de 121 millóns de euros para un trazado de 18 quilómetros de vía de alta capacidade con carácter de corredor para desdobrar o seu trazado en autovía’. Además, destacó que ’a mellora das comunicacións é o primeiro paso para por en valor a riqueza natural e económica destas comarcas, polo que tamén faremos melloras no firme e no trazado da OU-540 que une Celanova coa fronteira portuguesa. Son máis de 39 quilómetros con dúas variantes, a de Verea e a de Bande.

Caride denunció que ’o PP en 16 anos de Goberno construiu 27 quilómetros de autovías libres de peaxe e no que levamos de Goberno xa se construiron máis de 40 quilómetros’. Miguel Fidalgo destacó que ’Celanova e A Baixa Limia teñen potencial que hai que por en valor mellorando as comunicacións’.

Te puede interesar