EL PEOR ENERO EN UNA DÉCADA
El fin de la Navidad y el clima dejan el peor enero de la década para el empleo en Ourense
ACTIVISMO
La acogida, explica Iago Prado, surge en el contexto de emergencia migratoria en Canarias. “Provivienda viña traballando con Inmigración desde 2016 e, en Galicia, desde 2017”, cuenta el responsable de Protección Internacional de la asociación en Galicia. “Aínda que o noso labor principal non é este, en contextos de emerxencia, como fixemos tamén con Ucraína”, aclara Prado.
Este programa cubre a personas que llegan a Canarias procedentes de la costa subsahariana, originarios de países en conflicto. “O proceso é de atención integral, sobre todo traballamos en autonomía. O obxectivo é que poidan ter autonomía e facer un proxecto de vida aquí. Cubrimos a parte do idioma, con La Rueca. Son clases de castelán, pero dirixidas á integración coa cultura do territorio”, apunta Prado, que añade que “tamén facemos actuacións de saúde , acompañamentos sociolaborais…”.
El responsable de Protección Internacinoal de Provivienda en Galicia destaca la “moita comunicación” con el Concello de Allariz y con el Sergas y la integración en una villa de este tamaño. “Empezaron a xogar ao fútbol, van pola vila, pasean, van coñecendo xente… Tratamos de que vaian tecendo unha rede ata acabar o programa”.
El interés es creciente en el pueblo. “Estanse achegando empresas interesadas en dar emprego a estes rapaces, pronto poderán traballar, e queremos acompañar este proceso”, explica Iago Prado, que cree que el rural puede hacer una “mellor acollida” para ellos. “Estamos tamén en Monforte, son vilas pequenas pero con servizos, e a idea do programa é achegalos a vilas do rural, é máis amable para que poidan facer proxectos de vida”.
Contenido patrocinado
También te puede interesar
EL PEOR ENERO EN UNA DÉCADA
El fin de la Navidad y el clima dejan el peor enero de la década para el empleo en Ourense
DÍA CONTRA EL CÁNCER
La Unidad del Dolor del CHUO atiende 300 enfermos de cáncer al año
SIETE DÍAS EN LA AUTOVÍA
Nuevo corte de la tractorada en la N-525, mientras sigue el de la A-52
Lo último