Luis Seara: "Non recibín ningunha denuncia, non teño constancia"

El portavoz del BNG en el Concello aseguró que Jácome "sobrepasou todos os límites"

Luis Seara aseguró, tras su expulsión del pleno y ser calificado por el regidor como "matón" y "macarra, que Jácome "sobrepasou todos os límites" tras exhibir públicamente una supuesta denuncia de un vecino contra el portavoz nacionalista. 

Seara aseguró que por el momento "non teño constancia de ningunha denuncia contra a miña persoa" y que es "falso" que le tomara declaración la policía este jueves. "O que me sorprende é que o alcade teña acceso e copia a esa suposta denuncia e sobor de todo, que a exhiba públicamente", indicó el nacionalista. 

El portavoz del BNG aseguró que este comportamiento de Jácome "demostra que sabe que ten os días contados como alcalde".

Sobre los hechos que relató Jácome con un vecino, Seara afirmó que "en ningún caso son como se relatan e teño dúas testemuñas que estaban presente durante a conversa que o poden atestiguar". 

Además, Seara quiso agradecer el apoyo recibido por parte del resto de la corporación y por las múltiples personas que le mostraron su cariño. "Quero agradecer ao resto de membros da corporación o seu apoio no día de hoxe máis pediríalle ao PP que aparte de marcharse do pleno, poña fin a esta situación absolutamente insostible", afirmó. 

Ana Pontón pide el fin del "esperpento"

La portavoz nacional del BNG, Ana Pontón, mostró su "solidariedade" con Sera y la concelleira Ruth Reza tras lo ocurrido en el pleno. "E o máximo responsable do esperpento e o despropósito que se está a vivir na cidade de Ourense é o PP e o señor Feijóo", añadió, ya que, en palabras de Pontón, "prefiren poñer por diante os intereses partidistas", manteniendo un goberno letal que pagan os veciños".

Te puede interesar