POLÍTICA

Pachi Vázquez lanza Espazo Común: “Fai falta aire fresco"

Aspira a concurrir en unos 20 concellos, entre ellos la ciudad, y valora ser candidato en Carballiño

El histórico Pachi Vázquez vuelve a primera línea política. Casi tres meses después de anunciar su baja como militante del PSOE, el carballiñés lanzó este jueves oficialmente un nuevo partido, Espazo Común, que nace con las raíces en la provincia de Ourense pero que no renuncia a desplegarse por el resto de Galicia, especialmente en Lugo, reconociendo contactos con otro exsocialista como Manuel Martínez, alcalde de Becerreá que abandonó el PSOE.

Arropado por parte de su núcleo duro –Adolfo Nogueira, Érika Paz, Francisco Fraga, Ana María Rodríguez o María Quintas, entre otros–, Pachi Vázquez aseguró que alrededor de 400 personas están trabajando ya en su nuevo partido, de las que entre un 60 y un 70% proceden del PSOE, "un partido que era de diálogo, tolerancia e convivencia e onde non era delito dicir cousas distintas pero no que xa había un ambiente irrespirable e que está flirteando con forzas non constitucionalistas como ERC, PDeCAT ou Bildu".

Con varias alusiones a sus excompañeros de partido, reconociendo que "estabamos algo cabreados pero agora estamos felices e contentos e non nun lío interminable", Vázquez se centró en el plan electoral de Espazo Común, asegurando que están prácticamente definidas las candidaturas en una veintena de concellos ourensanos, una de ellas en la ciudad.

"Presentaremos unha gran lista contra os mesmos que conseguiron bloquear esta cidade. Eles van cambiar o futuro? Fai falta aire fresco, actitude positiva e solvencia", dijo Pachi Vázquez postulando para ello a su formación, "que buscará todo o espectro dende o centro cara á esquerda".

No entra en sus planes, sin embargo, encabezar el proyecto en Ourense, "xa que a nosa preferencia é unha muller e niso estamos traballando", pero sí abrió la puerta a optar a la Alcaldía de Carballiño (donde ya fue regidor), que se presume como el objetivo más tangible para Espazo Común. "Nin me vexo nin non me vexo. Se se dan as circunstancias irei, non estou facendo xogos malabares, aínda que sempre dixen que me gusta máis estar de adestrador que de xogador", añadió.


Escenario postelectoral


Asumiendo que no habrá mayorías claras en la ciudad tras las elecciones del 26 de mayo, Pachi Vázquez apuntó a PSOE y Jácome "como causantes do espazo do bloqueo", animándoles a explicar "que van facer antes das eleccións".

El líder de Espazo Común no quiso cerrar puertas a ningún pacto en caso de obtener representación. "Ourense é unha locura, hai que buscar acordos. Oxalá o PSOE dependa de nós xa que pesará máis o futuro que desencontros persoais. Co PP tamén teño diferencias, pero podo sentarme", dijo el histórico político, que define a su nuevo partido como "socialdemócrata, galeguista, progresista e constitucionalista".

Además de Pachi Vázquez, también intervino el exportavoz del PSOE en la Diputación Francisco Fraga, que optará en mayo a ser alcalde de Piñor. "Nacemos para dar cauce ás inquedanzas de cidadáns que non atopan representación, buscaremos solucións pero non dende a revancha e o rencor. Temos ilusións por escribir esta páxina en blanco", dijo Fraga. 

 

Caballero reduce a “unha anécdota de entroido" la noticia. El secretario xeral del PSdeG, Gonzalo Caballero, considera que el nuevo partido presentado por Pachi Vázquez, es un "camiño a ningunha parte" que "non merece máis atención que a dunha anécdota política que se produce cando se inicia o Entroido".Así se manifestó al ser preguntado sobre el paso de Pachi Vázquez, volviendo a reducir el proyecto de Pachi Vázquez a una "operación persoal" que pone "o individual por riba do colectivo".

Caballero que, en estos momentos, el debate es "elixir entre dous grandes modelos, a esquerda ou a dereita"

Te puede interesar