Ourense

Ana Pontón: “Hai que cambiar de modelo, deixar atrás as políticas neoliberais"

Ourense

Elecciones 12-J

Ana Pontón: “Hai que cambiar de modelo, deixar atrás as políticas neoliberais"

Ana Pontón se dirige a los congregados en la Praza Maior. (FOTO: ÓSCAR PINAL)
photo_cameraAna Pontón se dirige a los congregados en la Praza Maior. (FOTO: ÓSCAR PINAL)
La candidata por el BNG protagonizó el mitin central en Ourense, en el que los oradores criticaron la gestión de Feijóo 

El Bloque Nacionalista Galego se dio el baño de masas que las medidas frente al covid-19 permiten en el mitin central de la campaña en Ourense, al que asistieron recordando que "está en xogo o futuro de todos". Al evento, celebrado ayer en la Praza Maior, acudieron Luis Seara, portavoz municipal del BNG; Iago Tabarés, candidato por Ourense; Noa Presas, cabeza de lista por Ourense, y Ana Pontón, candidata a la Presidencia de la Xunta de Galicia.

La velada estuvo marcada por las críticas a la gestión del presidente de la Xunta, Alberto Núñez Feijóo, que Pontón calificó de "mentiroso, irresponsable, inmobilista e conservadurista", mientras recordó la "pésima xestión" de la crisis sanitaria: "É de unha incompetencia sublime. Nin plan contra os rebrotes, nin control de rebrotes, nin transparencia nos datos. Calqueira problema que hai, só busca botarlle a culpa a alguén, non asume as súas responsabilidades".

OURENSE (PRAZA MAIOR). 08/07/2020. OURENSE. Mitin del BNG en Ourense. Intervienen el voceiro municipal del BNG, Luis Seara; el candidato número 2, Iago Tabarés, la cabeza de lista por Ourense, Noa Presas, y la candidata a la presidencia de la Xunta de Galicia, Ana Pontón. FOTO: ÓSCAR PINAL

La importancia del cambio

Todos los oradores incidieron en la importancia de estas elecciones, que suponen "un cambio neste país", en el que el BNG se posiciona como "a candidatura da rebeldía, sen medo", expresó Presas, que aprovechó la ocasión para llamar a la movilización de los ourensanos y concentrar el voto útil en el BNG para evitar que la provincia caiga en el olvido: "Xa vimos onde nos levou a alianza criminal de Baltar na Deputación e de Feijóo na Xunta de Galicia. Ourense non mellorou en nada".

Seara, que dedicó unas palabras a quienes a día de hoy están combatiendo la enfermedad, y al personal sanitario de todo el país, dejó claro que el nacionalismo gallego "escribirá o día 12 unha páxina na historia deste país", resaltando la importancia de las mismas, ya que, para Ourense, supondrán "a eliminación do virus do caciquismo, o clienterismo e o baltarismo", y serán la oportunidad para "devolverlle o dinamismo económico e o esplendor cultural" del que gozaba anteriormente: "Tende por seguro que haberá cambio galego, colocando ao fronte á primeira muller presidenta de Galicia".

OURENSE (PRAZA MAIOR). 08/07/2020. OURENSE. Mitin del BNG en Ourense. Intervienen el voceiro municipal del BNG, Luis Seara; el candidato número 2, Iago Tabarés, la cabeza de lista por Ourense, Noa Presas, y la candidata a la presidencia de la Xunta de Galicia, Ana Pontón. FOTO: ÓSCAR PINAL

Por su parte, Tabarés recalcó que "non está garantido o éxito", y apeló a la participación de la gente en las urnas para evitar que "os que queren seguir conservando o poder" continúen "mangoneando no Concello, na Deputación e na Xunta. O pobo é quen máis ordena".

A batalla de Verín

Ana Pontón, candidata a la presidencia, apuntó que "a primeira batalla ganouse en Verín", y declaró que "hai que acabar co caciquismo dos Baltar e de Feijóo", mediante "unha sanidade pública e de primeira, libre de recortes e privatizacións". Pontón, mientras destacaba las virtudes de Ourense, quiso mandar un mensaje a los distintos colectivos "que sufren as políticas del PP", así como a los gallegos que este domingo irán a votar: "Hai que cambiar de modelo, temos que deixar atrás as políticas neoliberais, apostar pola economía verde, polas enerxías renovables e facer de Galicia unha potencia da ciencia e da innovación, porque hai xente moi válida; só hai que traela de volta. Está en xogo o noso futuro".