Un profesor del Campus de Ourense no puede ir a trabajar porque no le dejan meter la bici en el tren

El profesor del Campus de Ourense pone una reclamación.
photo_camera El profesor del Campus de Ourense pone una reclamación.
"Non pode ser que nos poñan tantas trabas dende Renfe a empregar o transporte público e libre de emisións", recalca Xabier García Martínez, profesor en el Campus de Ourense

Xabier García Martínez es profesor en el Campus de Ourense. Como cada día, ayer se dispuso a coger un tren desde Santiago de Compostela a Ourense para acudir a su puesto de trabajo. No pudo ser. "Denegouseme o embarque coa miña bicicleta plegable e non puiden acudir ao meu centro de traballo", se queja el docente, que ya puso una reclamación en las oficinas de Santiago. 

García Martínez relata que cuando quiso acceder al tren, la persona encargada de validar su billete "pediume que plegase a bicicleta e a metese nunha funda". Este profesor del Campus de Ourense hizo lo que le pidió el trabajador de la estación, pero este le recriminó, según el relato del profesor, "que a funda pechase ao 100%", aspecto al que se negó el afectado. "Na normativa non aparece. Deixáronme tirado en Santiago e faltei ao meu posto de traballo", se queja Martínez. 

Según el argumento del docente del Campus, con la funda de la bicicleta cerrada "tería que transportala ás costas por toda a estación, cousa que me é imposible polos meus problemas de espalda".

Remarca que en Santiago "é a única estación de Galicia onde isto pasa, en A Coruña e Ourense non hai problema. Non pode ser que nos poñan tantas trabas dende Renfe a empregar o transporte público e libre de emisións, cando todas as normativas, locais, autonómicas, estatais e europeas non fan máis que potenciar o seu uso".

Te puede interesar