El PSOE tacha de “preguiceira” a la edil Flora Moure

El PSdeG-PSOE de Ourense lamentó ayer que, “un ano máis, os espazos públicos termais seguirán pechados durante toda a tempada turística pola actitude indiferente e preguiceira da concelleira popular Flora Moure”. Preguntada por los plazos de apertura de las termas públicas durante la junta de área, la edil de Turismo y Termalismo confirmó que las termas seguirán fuera de servicio durante todo el verano, algo que los socialistas califican de “situación gravísima e extremadamente prexudicial para a imaxe de Ourense como destino termal de referencia”.

“Estamos ante un escenario dramático, coas obras da Burga de Canedo, Muíño da Veiga, Chavasqueira e Outariz sen sequera empezar e previstas para acometerse precisamente durante os meses de maior afluencia turística”, lamentó Xosé Rúas, quien señaló que, en el caso de la piscina de As Burgas, “o prazo de execución ascende ata os 9 meses”.

Alertan, además, del peligro de la pérdida de la subvención anual que otorga la Administración autonómica para el acondicionamiento de las termas públicas, después de que la edil popular reconociese que desde el gobierno local solicitaron una prórroga por el retraso en las obras. “A subvención hai que xustificala antes de que remate o ano e vai ser imposible facelo”, puso de manifiesto Rosa Martínez. En este sentido, también advirtió del peligro de perder una “importante e necesaria axuda autonómica” ante la imposibilidad de que esta se ejecute en el plazo requerido por la “total falta de compromiso e abrumante deslealdade do bipartito PP-DO”.

También desde el PSdeG-PSOE de Ourense acusan al gobierno local de “aniquilar” la oferta termal en la ciudad, mientras que otros concellos próximos como Ribadavia están funcionando “a pleno rendemento”, acogiendo el éxodo termal de turistas que huyen de la capital. “Incluso concellos gobernados polo PP coma Cenlle e Salvaterra de Miño teñen as termas abertas, polo que cómpre preguntarse polo motivo deste maltrato indiscriminado e inmerecido a Ourense”, señalan. 

 “Preguntámonos se o renovado candidato do Partido Popular á alcaldía de Ourense, Manuel Cabezas, aproba e apoia esta pésima xestión por parte da concelleira de termalismo”, indagó Xosé Rúas.  

Te puede interesar