EL PEOR ENERO EN UNA DÉCADA
El fin de la Navidad y el clima dejan el peor enero de la década para el empleo en Ourense
CONGRESO DEL PP
”Cada vez que viña a Ourense (nas eleccións galegas), recargaba pilas e sabía que Ourense non ía fallar como así foi”, afirmó ayer el presidente de la Xunta, Alfonso Rueda, en el 19 Congreso Provincial Extraordinario del Partido Popular de Ourense, que encumbró a Luis Menor como presidente del PPdeOU con el 93,74% de los votos.
En su intervención ante las decenas de personas que estuvieron presentes en el Paco Paz, señaló que Menor coge el “relevo gañador” que le deja Manuel Baltar, un “político de raza” al que agradeció la labor que hizo al frente de los populares ourensanos. “Con moitísimos máis acertos que erros, mantivo o partido nesa posición gañadora, de unidade, nesa posición que cada vez que hai unha elección a xente vai ver se Ourense queda de primeiro ou de segundo no récord de apoio ao partido”, aseguró el presidente de la Xunta.
Rueda continuó reconociendo el trabajo que hubo detrás de la victoria de Menor en el Congreso. “Isto non se consegue por casualidade, podía dedicar todo o tempo do mundo ao seu pobo, a ser senador, pero decidiu meterse a traballar, un gran traballo, un gran equipo e cando hai traballo e equipo chegan os resultados”, celebró.
Asimismo, reconoció que la Xunta “ten moitas cousas pendentes con Ourense” y por ello pide “dedicación, responsabilidade, coordinación e lealdade” para poder llevarlas a cabo. En este sentido, apunto a que “hai que dedicarlle moita atención” a la provincia, que “lle deu ao PP o 50% dos votos”.
Rueda aseguró que las victorias electorales del PP “con ese apoio tan maioritario” en la provincia no son casualidad. “O PSOE e o BNG nunca se explican por que gañamos sempre as eleccións en Ourense, pero é porque nós, ao contrario do que fan eles, non dedicamos todo o noso tempo a mirar cara o noso embigo, incorrer en contradicións nin poñer e sacar caretas”.
En cuanto a los socialistas gallegos, el presidente les recriminó “o postureo que iniciou hai un mes na cidade de Ourense apelando á responsabilidade” y aseguró que son los mismos que “preferían perder a alcaldía do Carballiño e poñer fin a un goberno responsable antes que gobernar co PP”.
El líder de los populares gallegos también agradeció la presencia en el Congreso del presidente nacional del partido, Alberto Núñez Feijóo, de quien destacó la generosidad que tuvo al “deixar unha comunidade autónoma que estaba levando dunha maneira excepcional, con catro maiorías absolutas, para irse no momento no que o partido tiña unha situación moi difícil a nivel nacional e lle pediu que se fora”
El mandatario gallego también alabó el comportamiento mostrado por Feijóo esta semana ante las presiones de Vox a los populares. “Grazas por sentirnos facer orgullosos, por demostrar que non cedes a chantaxes, que somos un partido con principios, por demostrar que somos solidarios e por facer de galego máis que nunca, sentímonos moi orgullos presidente, de ti e de todos os nosos compañeiros e presidentes autonómicos, que se comportaron como se teñen que comportar”.
Contenido patrocinado
También te puede interesar
EL PEOR ENERO EN UNA DÉCADA
El fin de la Navidad y el clima dejan el peor enero de la década para el empleo en Ourense
DÍA CONTRA EL CÁNCER
La Unidad del Dolor del CHUO atiende 300 enfermos de cáncer al año
SIETE DÍAS EN LA AUTOVÍA
Nuevo corte de la tractorada en la N-525, mientras sigue el de la A-52
Lo último