Solicitan fondos europeos para 17 villas termales en Ourense

La Diputación de Ourense y el Inorde promueven un proyecto de sostenibilidad en cascos históricos para 17 villas termales

La Diputación de Ourense prepara una candidatura para presentar a la convocatoria extraordinaria de los Planes de Sostenibilidad Turística en Destino, financiados con fondos europeos, con un proyecto destinado a villas termales y concellos con cascos antiguos declarados como Conjunto Histórico-Artístico. El presidente provincial, Manuel Baltar, acompañado por la gerente del Inorde, Emma González, presidió una reunión con representantes de los 17 municipios implicados.

Como villas termales participan en el proyecto que aspira a fondos Next Generation Arnoia (donde se celebrará el XVI Encuentro de La Sección de Entidades Locales con Aguas Minerales y Termales de la FEMP), Boborás, Cenlle, Cortegada, Leiro, O Carballiño, Ribadavia, Bande, Lobios, Muíños, Baños de Molgas, Monterrei, Verín, Punxín y Castrelo de Miño. Como concello con cascos históricos son Castro Caldelas y Allariz, además de los mencionados Ribadavia y Boborás (en este último caso con Pazos de Arenteiro). “É unha oportunidade para poñer en valor a provincia e aproveitar os recursos europeos que virán grazas a ese factor diferencial que é o termalismo”, señaló Baltar.

Emma González apuntó que en la reunión se evaluaron “aquelas actuacións que permitan atraer poboación, xerar emprego e facer esa transición ecolóxica cara un destino sustentable na provincia de Ourense, que desde a chegada do AVE ten todo para posicionarse”. 

El proyecto, que estructurará el Inorde, girará en torno a cuatro ejes: transición verde, eficiencia energética, transición digital y competitividad. “O obxectivo é liderar, desde unha visión integral de provincia, a transformación competitiva das vilas termais e cascos históricos”, explican.

El 7 de marzo se celebrará en Ourense la XII Conferencia Política da Confederación Europea de Poderes Locais e Intermedios (CEPLI). “Falaremos da capacidade dos gobernos provinciais para unir ás entidades locais na execución de proxectos, como estamos a demostrar desde a Deputación, que fortalecerá esta nova candidatura co importante aval que representa a execución doutros programas europeos”, explica Baltar.

Te puede interesar