HORIZONTE DE INCERTIDUMBRE
Ourensanos con plaza en Justicia siguen sin tomar posesión del cargo
Universidad
Las investigadoras del Campus de Ourense volverán a celebrar el Día Internacional de la Mujer y la Niña en la Ciencia, este viernes día 11. Las organizadoras de la feria divulgativa “Exxperimenta en feminino” presentaron ayer el programa de esta edición, acompañados por la concejala de Igualdad, Eugenia Díaz Abella. “É unha data que nos parece clave na nosa aposta diaria pola igualdade, conxúgase tamén a importancia de divulgar en Ciencia, Tecnoloxía, Enxeñería e Matemáticas, sobre todo desde a infancia. Porque non podemos esquecer que as grandes investigadoras, científicas e expertas do mañá son as nenas de hoxe”, apuntó Abella.
Esta quinta jornada de divulgación científica se instalará este año en la rúa do Paseo, donde expertas del Campus divulgarán su saber en materias como microbiología, ingeniería química, geografía, química agrícola, física, nutrición, aeroespacial, enfermaría o informática. La mesa estará desde las 11,30 hasta las 17,00 horas, con actividades para familias y para colegios. “Emocióname especialmente esta actividade, como muller, pola miña formación en ciencias e como concelleira de Igualdade, pois considero que o froito da colaboración entre o Concello e a Universidade de Vigo redundará sempre en beneficio de todos”, añadió Díaz Abella.
En la presentación participaron las organizadoras de la feria divulgativa “Exxperimenta en feminino”: Alma Gómez, Nieves Lorenzo y Julia Carballo, profesoras del Campus
Contenido patrocinado
También te puede interesar
HORIZONTE DE INCERTIDUMBRE
Ourensanos con plaza en Justicia siguen sin tomar posesión del cargo
184 CASOS POR CADA 100.000 HABITANTES
Ourense, a la cabeza española en prevalencia de casos de esclerosis múltiple
FEIRA VIÑO VALDEORRAS
Un sector que busca a excelencia
Lo último
"AULAS SEN FUME"
Os cativos de Xinzo de Limia, contra o fume
AFIRMAN QUE ESTABA OKUPADO
Vídeo | Un incendio de gran virulencia devora en minutos un edificio completo As Caldas