Política

El BNG reclama en A Rúa un “tren digno”

Xermán Alexandre, María González Albert, Suso Vilasánchez, Noa Presas y Avelino González.
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Noa Presas urge las transferencias en materia ferroviaria para “mellorar as prestacións”

El BNG presentó ayer en el Concello de A Rúa la campaña a favor de un servicio ferroviario digno para el interior de Galicia. La diputada de Ourense en el Parlamento de Galicia, Noa Presas, demandó las transferencias en materia ferroviaria con el objetivo de crear un servicio público que mejore las prestaciones y favorezca la vertebración económica, social y territorial del interior del país.

La campaña del BNG se presenta bajo el lema "Tren digno para o interior. Mellora dos servizos ferroviarios XA!" con el objetivo de concienciar a la sociedad de Valdeorras de las carencias en cuanto al transporte ferroviario que se ven "agravadas a cada ano que pasa. Un menor número de paradas, un menor número de frecuencias horarios e unha suba nos prezos do billete: son algunha das características que sofre o transporte ferroviario na provincia de Ourense", subrayan desde el BNG.

La portavoz municipal del BNG  en el Concello de A Rúa, María González Albert, recalcó que las políticas centralistas de PP y PSOE en el gobierno del Estado provocaron "o baleirado de servizos ferroviarios en Ourense e primaron a conexión con Madrid en lugar de dar servizo ás necesidades da poboación ourensá", asegura Albert.

Los precios del Avant A Coruña-Ourense son, para la diputada nacionalista, absolutamente abusivos y hasta un 60% superiores a los que se pagan en las conexiones de la franja atlántica. “Os horarios e servizos atenden ás conexións con Madrid en vez de conectarnos coas vilas da provincia de Ourense ou mesmo coa cidade de Lugo, que é case inexistente esta conexión”, añade. Desde el BNG anuncian que demandarán en el pleno rues, en el Parlamento gallego y el Congreso, "que haxa unha modernización da rede, así coma o traspaso das competencias ferroviarias" indicó Presas. Recalcó la existencia de un proceso de "progresiva privatización dos servizos que teñen que ser públicos como a atención ao cliente ou o servizo de venda presencial dos billetes de tren".

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