Montañas de Galicia llama a frenar el parque eólico Prada

Los trámites de alegaciones contra el parque eólico Prada, en la Serra do Eixo, volvieron a movilizar al Club de Montañismo Montañas de Trevinca, que solicitó el apoyo ciudadano “para lograr que, por cuarta vez, non instalen parques eólicos nas montañas e Trevinca”. Este colectivo confía en que la Xunta seguirá oponiéndose al proyecto, con una propuesta inicial que modificó Renovables Iberia Gamma, S. L. U., cuya potencia es de 168 MW y que afecta a los concellos de O Barco, A Veiga y Carballeda.

“Todos nós, que amamos e defendemos a natureza e sobre todo as montañas, debemos seguir mostrando o noso total rexeitamente a esta indiscriminada operación de destrución do Patrimonio Natural Galego”, afirma el colectivo, que aludió a los incendios forestales que arrasan los concellos de O Barco, Carballeda y Rubiá para añadir que “se despois desta grande traxedia ambiental” los promotores del proyecto “logran implantar nas nosas montañas as súas toneladas de ferro, cemento, resinas, cableados, aceites, ruidos das pás e destrución de acuíferos, a nosa Galicia verde e limpa nunca máis voltará a ser nin o que foi nin o que é”.

Montañas de Trevinca añade que el plazo de presentación de alegaciones finaliza el viernes 29 de julio e invita a tramitarlas desde “montañasdetrevinca.es” o en un registro

Te puede interesar