Las tasas del Conservatorio de O Carballiño se calcularán según la renta

SERVICIOS

El Concello de O Carballiño prepara un estudio técnico y presentará la nueva normativa en el pleno de febrero

Carmen Rodríguez

Publicado: 04 feb 2025 - 04:40 Actualizado: 04 feb 2025 - 08:03

Instalaciones del Conservatorio Municipal de Música de Carballiño.
Instalaciones del Conservatorio Municipal de Música de Carballiño.

El Concello de Carballiño prevé presentar en el pleno ordinario de este mes de febrero la modificación de la normativa relativa a las tasas de matrícula del Conservatorio y la Escuela Municipal de Música.

La responsable de la Concejalía de Educación, Lorena Castro, señala que en la actualidad se está trabajando desde la tesorería municipal en la elaboración de un estudio técnico y económico del ejercicio de 2024. “En función do que determine este testudo, realizaráse unha modificación da normativa, a fin de eliminar a discriminación por razón de empadroamento, e tendo en conta o IPREM, como se facía anteriormente”, explica la edil.

El ANPA critica la falta de transparencia e información y pide que se consulten los cambios al consello escolar

Señala que “en todo momento houbo vontade de facer este cambio, pero foi necesario esperar a pechar o exercicio para poder elaborar este estudio. Unha vez que levemos esta proposta a pleno haberá un período de exposición e alegacións, pero o proceso estará listo antes da apertura do prazo de reserva de prazas, no mes de maio”.

Controversia

La concelleira realizaba esta confirmación después de que la Asociación de Nais e Pais (ANPA) remitiese ayer un nuevo escrito a la valedora do pobo, “ante a inacción do Concello do Carballiño para cumprir coa resolución da valedora, que no informe emitido en novembro constataba que non resulta axustado a dereito a diferenciación entre persoas empadroadas e non empadroadas”, señalando que “cómpre considerar nulas as cláusulas que determinan a preferencia do alumnado empadroado”.

El informe daba así la razón al Anpa, que se posicionó en contra de la aplicación de esta nueva ordenanza tras su aprobación en pleno, en la que se establecían dos tramos de matrícula diferenciados, uno para familias empadronadas en el municipio y otro para los de fuera, incluyendo además bonificaciones para los primeros.

El Anpa destacaba en este escrito que “a discriminación por razón de empadroamento, provocou a marcha de alumnos talentosos que non poden facer fronte ao custo incrementado da matrícula por non estar empadroados, ademais de danar a imaxe do Conservatorio, xerando unha percepción de inxustiza e falta de equidade que disuade a futuros aspirantes”.

Reprochan al Concello que “en ningún momento informou ao Consello Escolar ou a Anpa de que se estaba a traballar nesta modificación, nin se respondeu á valedora, nin se nos consultou sobre as novas taxas”. Recuerdan que tampoco hubo contestación sobre el plan de autoprotección, después de que otro informe de la valedora instase al Concello “a implantar, manter e revistar o plan de autoprotección, elaborado por un técnico”.

Contenido patrocinado

stats