INTERNACIONALIZACIÓN
La experta vitivinícola Beth Willard descubre bodegas de la D.O. Monterrei
SEGURIDAD CIUDADANA
En la charla se abordaron diversos temas, desde la seguridad en el hogar hasta la prevención de fraudes y el uso seguro de Internet.
La formación estuvo organizada por la Guardia Civil en colaboración con el departamento de Benestar Social del Concello de Verín y el programa “Cara a Conquista do Benestar” de Voluntariado Sénior, de la Consellería de Política Social de la Xunta.
Por parte del Concello acudieron Rosario Rodríguez, concelleira de Servizos Sociais, y Cándida Couñago, concelleira del área de Seguridade Ciudadana. Impartió la charla Vanesa Domínguez, ponente del Plan Mayor y del Plan Director de la Guardia Civil.
Rosario Rodríguez destacó la importancia de estas charlas, y subraya que “este tipo de iniciativas son fundamentais para empoderar aos nosos maiores e garantir a súa seguridade no día a día”.
La concelleira agradeció su participación a todos los asistentes, así como a los miembros de Voluntariado Sénior, “que coa sua labor altruista supoñen un importante apoio para os técnicos responsables da área de Servizos Sociais e contribúen significativamente á mellora da calidade de vida da nosa comunidade”.
Contenido patrocinado
También te puede interesar
INTERNACIONALIZACIÓN
La experta vitivinícola Beth Willard descubre bodegas de la D.O. Monterrei
RECORRIDO POR BODEGAS
Expertos vitivinícolas europeos descubren el territorio de la D.O. Monterrei
VISITA AO XACEMENTO
Os últimos achados do Castelo de Lobarzán, ao descuberto
EVENTO VITIVINÍCOLA
La D.O. Monterrei muestra sus vinos y teje sinergias en Tenerife
Lo último