Alfredo García aguanta el pulso de los avales a Villarino: “Temos moita esperanza”

Primarias en el PSdeG de Ourense

Dardo del regidor barquense a su rival: “Na militancia hai decepción”

Publicado: 08 ene 2022 - 13:39 Actualizado: 09 ene 2022 - 07:51

Entrega de avales en el PSdeG de Alfredo García y su equipo
Entrega de avales en el PSdeG de Alfredo García y su equipo

Todo listo para la nueva batalla orgánica en el PSOE de Ourense. Si el viernes era el actual líder, Rafael Rodríguez Villarino, el que certificaba su candidatura a renovar el cargo, este sábado fue el turno del otro aspirante, el alcalde de O Barco, Alfredo García, que a mediodía entregaba en la sede del partido en Santiago el máximo de avales permitidos por el reglamento (236), aunque al igual que su rival, García asegura contar ya con una lista de apoyos mucho más nutrida.

“Cando os pediamos, facía falta falar pouco, rapidamente nos dicían que si e iso danos moitísima ilusión e esperanza”, subrayó el regidor barquense, cifrando en cerca de 400 los avales recabados y destacando que eso se consiguió únicamente en cuatro días.

Así, mezclando optimismo y prudencia, García se muestra convencido de sus posibilidades de éxito el 23 de enero, cuando se celebrarán las primarias. “Ese día é o da verdade, cando os militantes van ter que falar en igualdade de condicións”, reconociendo que “sempre é difícil loitar contra o poder establecido, xa que os que están levan vantaxe pero estes catro días teñen sido unha experiencia marabillosa”.

Precisamente, esta precampaña ha reafirmado a Alfredo García en sus posibilidades en esta contienda. “Temos recibido tanto apoio que parece imposible que o resultado non sexa o que queremos, pero son prudente, xa que todos os partidos hai que xogalos”, señaló.

En los días que restan hasta la votación, Alfredo García tiene un claro objetivo. “Agardo unha cousa sinxela, falar cos militantes, escoitarlles e que falen”, afirmó el alcalde barquense, que esboza sus principales deseos si llega a liderar el PSOE ourensano: “Quero un novo partido no que a militancia sexa o primeiro, xa que estamos detectando que está desanimada e non percibe que se conte con ela, tanto nas pequenas como nas grandes agrupacións. Hai decepción, falta de sintonía coa dirección”. Esto último, un dardo claro a Rafael Rodríguez Villarino. La batalla está servida.

Contenido patrocinado

stats