EL MACHISMO NO CESA
La violencia de género no da tregua: 2,4 denuncias al día en Ourense
ENTREVISTA
Amador Lorenzo vén de lanzar #OU24112 con imaxes das ribeiras do río Miño ao seu paso por Ourense, promovendo así as raíces e a cultura galega a través da fotografía. O fotógrafo nacido en Bueu captura como ninguén a paisaxe ourensá.
Define a súa obra como “unha particular declaración de amor á cidade de Ourense”. De onde xorde este amor?
O título fai referencia a unha data que é o 24 de novembro de 2022, que foi cando coñecín á que é agora nai da miña filla e aí tamén nace un pouco a miña relación coa cidade de Ourense. Nesa data coñecémonos e a raíz diso eu fun coñecendo todos os seus rincóns. A partir do ano 2016, empezo a traballar con formato analóxico e acabo inconscientemente nunha zona da cidade que me chamou moito a atención, que é a zona da ribeira do Miño ao seu paso por Ourense. Alí podes atoparte eses espazos que serven de refuxio aos propios habitantes da cidade. E un pouco tamén é o meu refuxio en Ourense.
Fan falta máis iniciativas culturais e editoriais nesta liña?
Penso que é importante que haxa este tipo de selos. O meu traballo está publicado por Alauda Negra, que é unha editorial que ten sede en Sarria, creada por Xosé Lois e que está dentro dunha sección que se chama Papeis, a parte máis experimental da editorial. No meu caso todos o que fago nace da propia experiencia co medio, coa contorna ou coas persoas que vou coñecendo… É como a miña forma de vida. Eu sempre vou cunha cámara na man e con ela vou retratando os meus momentos cotiáns e trato de facelos -aparte de propios- cun significado universal, como é neste caso.
Como sucede coa lectura, cre que existe certa defensa do papel fronte ao dixital no ámbito da fotografía?
Eu creo que o papel dálle unha dimensión especial á fotografía. Creo que o dixital o que fixo foi facer a fotografía máis universal e facer que calquera persoa poida utilizala como medio propio para expresarse e me parece fantástico. No meu caso utilizo formatos analóxicos pola miña forma de ser porque son moi obsesivo e o que me fai o analóxico é que me permite pensar máis, non disparar tanto. Cada toma está máis medida. Para min a fotografía é iso, sempre traballar coa propia memoria e dende a propia experiencia.
A súa andadura por Ourense xa comezara no Macizo Central…
Todo naceu na mesma época. É un alegato á vida da xente no rural. E tamén nace da propia experiencia. Porque eu nunca fun buscar nada, senón que a serra me deu a min todo o que eu fun vendo nesas visitas. Digamos que Ourense paréceme como esa semente que hai en Galicia, que todo brota dende aí, dende o meu punto de vista. Eu síntome máis cómodo en Ourense que en calquera outro lugar.
Contenido patrocinado
También te puede interesar
EL MACHISMO NO CESA
La violencia de género no da tregua: 2,4 denuncias al día en Ourense
Los ingenieros agrícolas de Ourense renuevan su cúpula
Pepe Paz, presidente do Colexio de Enxeñeiros Agrícolas: “Temos que facer un novo rural con mais industrias agroalimentarias”
UNO MENOS QUE EN 2022
Ourense se acerca a su récord de colisiones provocadas por animales
CULTURA EN EL RURAL
La Red Provincial de Auditorios de Ourense alcanza los 7.500 espectadores
Lo último