EL PEOR ENERO EN UNA DÉCADA
El fin de la Navidad y el clima dejan el peor enero de la década para el empleo en Ourense
obituario
El presidente de la Diputación, Manuel Baltar, ensalzó la figura del presidente de honor de La Región. "Cando o reloxo deixa de contar horas e as lembranzas son as que marcan o tempo, figuras como a de José Luis Outeiriño fanse aínda máis presentes, porque o que deixan tras de si convértese en Historia- con maiúsculas-, como a que soubo construír na súa querida Ourense coa comunicación, e desde a comunicación, e tamén creando o maior proxecto de turismo deportivo do noso territorio provincial: a estación de montaña de Manzaneda".
Y añadió: "Honrar a José Luis Outeiriño significa defender con el os valores máis importantes da comunicación: integridade, independencia, liberdade e o compromiso de compartir saberes que é, posiblemente, a mellor maneira de convivir. Así transitaba el pola vida, coa determinación dos xenuínos, co compás marcándolle sempre un norte: Ourense.
Por último, Baltar dijo que "os nosos emigrantes coñecen ben este sentimento. José Luis Outeiriño levaba consigo aló onde ía esa bonhomía tan súa e tan chea de enxeño, pero sempre compartindo, que é como se escribe, de certo, a palabra 'amizade'. Seguirá sendo, por xustiza histórica, un dos grandes facedores de Ourense".
Con esas cariñosas palabras se expresó Baltar, en una jornada que comenzó con el dolor y el silencio que reinaron el acto de sepultura de José Luis Outeiriño, y finalizó con el apoyo multitudinario de la sociedad ourensana a un hombre que pasará a la historia.
Contenido patrocinado
También te puede interesar
EL PEOR ENERO EN UNA DÉCADA
El fin de la Navidad y el clima dejan el peor enero de la década para el empleo en Ourense
DÍA CONTRA EL CÁNCER
La Unidad del Dolor del CHUO atiende 300 enfermos de cáncer al año
SIETE DÍAS EN LA AUTOVÍA
Nuevo corte de la tractorada en la N-525, mientras sigue el de la A-52
Lo último
Crisis en EEUU
Trump retira 700 agentes antiinmigración de Minnesota
CASO DE PRESUNTO ABUSO
Elisa Mouliaá se retira del caso Errejón: “Nadie debería cargar sola con algo así”