EL MACHISMO NO CESA
La violencia de género no da tregua: 2,4 denuncias al día en Ourense
Concello de Ourense
El BNG considera preocupante que, en plena pandemia, el Concello de Ourense, "lonxe de ser a locomotora que tanto precisamos para paliar as graves consecuencias da crise, está sumido noutra de carácter institucional, que o limita e impide que desde o goberno local se lidere a tan necesitada recuperación".
Se refieren los nacionalistas a la ruptura del pacto de gobierno que dejó un equipo de apenas tres concejales para liderar la ciudad de As Burgas. "Estamos ante un 2020 no que o goberno saltou polos aires, primeiro coa saída dos díscolos de DO e logo, coa saída do PP do mesmo. Un concello que paga tarde e mal, un concello que non xestiona en tempo e forma e que non executa a tempo proxectos financiados por outras administracións, como por exemplo no caso da praza de abastos, o que obriga a ter que pagalos con cargo a fondos propios", dice el BNG.
La formación encabezada por Luis Seara critica que las principales concesiones sigan en precario, que no se ejecutasen proyectos transformadores y la escasa presión sobre otras administraciones, "que esquecen as necesidades de Ourense".
Contenido patrocinado
También te puede interesar
EL MACHISMO NO CESA
La violencia de género no da tregua: 2,4 denuncias al día en Ourense
Los ingenieros agrícolas de Ourense renuevan su cúpula
Pepe Paz, presidente do Colexio de Enxeñeiros Agrícolas: “Temos que facer un novo rural con mais industrias agroalimentarias”
UNO MENOS QUE EN 2022
Ourense se acerca a su récord de colisiones provocadas por animales
CULTURA EN EL RURAL
La Red Provincial de Auditorios de Ourense alcanza los 7.500 espectadores