EL MACHISMO NO CESA
La violencia de género no da tregua: 2,4 denuncias al día en Ourense
La censura de los carteles del Concello de Ourense regresa por Entroido. Un meco con la cara de Jácome y sus ediles colgaba anteayer del cedro de la Catedral, elaborado por la agrupación cultural Auriense. En la mañana de ayer, una grúa retiraba el muñeco de la Praza dos Suaves, donde el alcalde de mentira permanecía suspendido junto a un cartel que recordaba que el Concello quiso talar ese árbol y la movilización vecinal lo paró. “Queremos denunciar o secuestro do Meco e manifestar a nosa sorpresa por tal dilixencia, xa que os veciños estamos afeitos a que as cousas non se fagan ou se fagan tarde, mal e arrastro. Vese que a isto déronlle máxima prioridade”. Exigen que el Concello “libere” el meco.
Desde la agrupación cultural Auriense reivindican la tradición de la “colga do Meco”, que siempre dedican “ás grandes desviacións da moral da nosa localidade”. En este caso, optaron por Jácome y su equipo de gobierno “polos continuos ataques á nosa lingua e á nosa cultura, facendo ademais a parodia de que era unha vinganza por parte da árbore porque estaban obsesionados con cortala polo pé”.
Contenido patrocinado
También te puede interesar
EL MACHISMO NO CESA
La violencia de género no da tregua: 2,4 denuncias al día en Ourense
Los ingenieros agrícolas de Ourense renuevan su cúpula
Pepe Paz, presidente do Colexio de Enxeñeiros Agrícolas: “Temos que facer un novo rural con mais industrias agroalimentarias”
UNO MENOS QUE EN 2022
Ourense se acerca a su récord de colisiones provocadas por animales
CULTURA EN EL RURAL
La Red Provincial de Auditorios de Ourense alcanza los 7.500 espectadores
Lo último