Cruz Roja rinde homenaje a su cuerpo de voluntarios

Dia Internacional del Voluntariado

Se adelantan al Día Internacional del Voluntariado con parte de sus 2.700 colaboradores

Luis Menor y Felipe Ferreiro con una representación de los voluntarios
Luis Menor y Felipe Ferreiro con una representación de los voluntarios | Miguel Angel

Cruz Roja en Ourense reunió a una representación de los 2.700 voluntarios que colaboran en sus distintos programas en un gesto de agradecimiento por su aportación desinteresada. Felipe Ferreiro, presidente de la ONG en la provincia, los definía como “o corazón da Cruz Vermella. Estades en todo o que fai falta, e sempre aportando”.

Na situación actual de crispación, necesitamos estar vixiantes e activos para xerar convivencia, e tamén un mundo mellor

Destacó Ferreiro a los participantes del programa de empleo, que consiguen “axudar a que a xente saia da exclusión social, e poidan, a súa vez, axudar a outros. Somos unha familia moi variada”. También Ferreiro hizo hincapié en que “na situación actual de crispación, necesitamos estar vixiantes e activos para xerar convivencia, e tamén un mundo mellor”. Una actuación donde la acogida a los inmigrantes ha sido muy importante.

“Debemos adaptarnos ás circunstancias, e por iso os damos as grazas por estar ahí, e seguir puidendo facer posible a nosa labor”, señalaba Ferreiro, para quien “os principios fundamentais de Cruz Vermella residen no seu carácter voluntario. Somos un corpo importante, con 2.700 persoas voluntarias, algunhas con moitas horas de colaboración durante o ano”, concluía su intervención el presidente de Cruz Roja.

Ayuda fundamental

La institución había adelantado este acto para poder asistir el cinco de diciembre a la entrega de medallas de Protección Civil, donde recibirán la medalla de oro. Un hecho por el que recibían también la felicitación del presidente de la Diputación, Luis Menor, quien señalaba como valor absoluto de los presentes “o altruismo. Cando unha persoa entrega o máis valioso que ten, o seu tempo, a favor dos demais, reflexa o mellor da nosa sociedade”, y eso era especialmente reseñable, a juicio de Menor “nun momento no que a sociedade está crispada e agresiva”. Menor recordaba también a los voluntarios que “é fundamental para nós que se siga vosa labor”.

Contenido patrocinado

stats