CONGRESO PROVINCIAL
Martín Gil, ratificado como presidente de Novas Xeracións del PP en Ourense
El Campus de Ourense reconoce al profesor de la Facultad de Educación Manuel Deaño, ya jubilado, con el libro-homenaje a su trayectoria “Afilar la mente como herramienta del pensar. Intervención para la mejora del aprendizaje de los procesos cognitivos”.
Manuel Reigosa, rector de la UVigo, señaló su “espírito pioneiro”. Xosé Manuel Cid, decano de la Facultad de Educación y Trabajo Social, agradeció al homenajeado la “escola que creou nesta casa”. El catedrático Agustín Dosil, coordinador de la publicación, destacó el “necesario e xusto recoñecemento a unha persoa que dedicou practicamente toda a súa vida á Universidade, á sociedade e ás persoas máis vulnerables, máis necesitadas”.
El homenajeado, Manuel Deaño, intervino para dar las gracias a los presentes. “Son moitas as experiencias vividas que levo na miña mente e no meu corazón”, dijo. El libro, en palabras de Deaño, “permite comprender a evolución durante os últimos 55 anos da psicoloxía educativa española e o que se fixo ao longo destas décadas no campo da intervención”.
Contenido patrocinado
También te puede interesar
CONGRESO PROVINCIAL
Martín Gil, ratificado como presidente de Novas Xeracións del PP en Ourense
UNA VIDA DE COLECCIÓN (LI)
Galería | La historia del comercio local de Ourense contada en carteles
CORTES DE LUZ
Ourense es la sexta provincia de España con más apagones
OPERACIÓNES DE HASTA 30.000 EUROS
A juicio en Ourense acusados de vender coches de procedencia ilícita
Lo último