El PP ve “impacto positivo” en Ourense, BNG y PSOE, solo “incumprimentos”

REACCIONES A LOS PRESUPUESTOS 2025

El dinero destinado a la provincia de Ourense en los presupuestos de la Xunta para el 2025 no acaba de convencer a todos los grupos políticos

Puente Romano de Ourense (archivo)
Puente Romano de Ourense (archivo)

La valoración del documento presupuestario fue recibida de forma diversa en Ourense. Según el color político de los representantes ciudadanos, los 1.749 millones que la Xunta invertirá en la provincia oscilan entrepromesas cumpridas e apostas concretas” según el Partido Popular, y “un remix de incumprimentos”, cuando no de un documento “con lagunas injustificables” si la apreciación parte desde el BNG o el PSOE.

Es la primera vez que a Luis Menor le toca valorar el orzamento autonómico en calidad de líder del PP provincial y, desde su punto de vista, la inversión significa que exista “unha folla de ruta ben marcada para a provincia de Ourense”. Menor señalaba que “non só se recollen proxectos estratéxicos nos que vimos incidindo plo impacto positivo que van ter na provincia, na cidade e a súa área metropolitana”, sino también son “uns orzamentos cun marcado carácter social que van repercutir na prestación de máis e mellores servizos á veciñanza”.

Luis Menor (PP): "Hai unha folla de ruta ben marcada nos Orzamentos para a provincia de Ourense"

Dentro de los proyectos específicos que el líder provincial del PP quiso destacar figuran “a blindaxe dos investimentos de sanidade, co plan director do CHUO, valorado en 27 millóns de euros, os centros de saúde de Muíños, A Rúa e Boborás -se consignan para ellos 2,8 millones- ou os 2,5 millóns para o futuro centro integral de saúde da capital (el antiguo centro Nóvoa Santos)”.

En lo relativo al apartado industrial, el PP destaca positivamente la futura ampliación del Polígono de San Cibrao y Tecnópole, a la que se destinan 10,2 millones de euros, y las partidas económicas del futuro parque empresarial de Carballiño y Maside. Dentro del campo de las infraestructuras, destacan el Plan Camiña Rural, destinado a modernizar las vías de comunicación, para el que se dedican en la provincia 4,2 millones.

Noa Presas (BNG): "É especialmente grave a falta de apoios ás necesidades hospitalarias"

La otra cara de la moneda la ofrece el BNG, donde parlamentaria Noa Presas cree que “falamos dun orzamento recortado porque sobe menos do que incrementou o IPC no ano 2023”. También la formación nacionalista pone la lupa en el ámbito sanitario, ya que aprecian de forma “especialmente grave a falta de apoios ás necesidades hospitalarias ao destinar apenas 226.000 euros para os dous hospitais comarcais e non concreta ningunha partida para demoler o Materno-Infantil”. En el apartado social, Presas critica que “non se destina un só euro para comprometer a xestión pública do CAPD (el centro para adultos discapacitados de Barrocás) nin para impulsar residencias públicas de maiores”.

Carmen Dacosta (PSOE): "Faltan infraestruturas como a conexión Celanova-Portugal"

Carmen Dacosta, parlamentaria del PSdeG por Ourense, se alineaba también con esa falta de inversión en centro de adultos discapacitados, poniéndolo como ejemplo de la “decepción que supón para os socialistas uns orzamentos que non atenden ás particularidades de Ourense”. Dacosta también echa de menos en los presupuestos “infraestruturas coma a conexión Celanova-Portugal, os centros de saúde de Mariñamansa e O Vinteún, ou un plan de emprego axustado ás particularidades de Ourense”, sin el que no habrá, afirma, “un reequilibrio territorial” .

Contenido patrocinado

stats