EL MACHISMO NO CESA
La violencia de género no da tregua: 2,4 denuncias al día en Ourense
FIESTAS DE OURENSE
El grupo socialista criticó la programación de las fiestas en el Concello de Ourense por la ausencia de variedad cultural y de actividades más allá de las orquestas. “Dende o grupo municipal socialista criticamos que estas festas patronais de Ourense sexan as máis decepcionantes da súa historia”, manifestó la edil del PSdeG, Cristina Cruz.
Los socialistas critican la disminución de las actividades culturales durante los festejos, ya que, según explican, en los últimos años “só se conta con concertos e orquestras, deixando atrás as feiras gastronómicas ou as actuacións de baile na rúa”.
“Esta festividade é unha oportunidade única para celebrar a identidade local e é crucial que a programación reflicta esta riqueza, polo que a falta de actividades de índole cultural non só priva á comunidade de experiencias enriquecedoras, senón limita a oportunidade de promover e preservar o legado cultural, reducindo as actuacións a música de orquestra e disck-jóckeys, na súa maioría”, apuntan al respecto.
Cruz destaca la falta de agrupaciones musicales de más relevancia, con estilos variados como pueden ser el folk o el jazz. “O único orixinal é a festa das cores” indica, “máis non deixa de sorprender como importan as novas demostracións artísticas, que non suman senón borran as tradicionais”, refiriéndose a la ausencia de la batalla de flores, a las charangas en las calles o a los gaiteros. Para los más pequeños, destaca, la programación solo cuenta con una gincana en el jardín del Posío, dejando atrás las actuaciones de marionetas, el teatro de calle o las actuaciones de circo para los más pequeños.
Además, desde el PSdeG muestran su sorpresa y decepción también con la reducción de días de festejos presentados esta semana en la programación oficial en la página del Concello. “Somos a terceira cidade galega e as nosas festas pasan desapercibidas para o resto da comunidade autónoma”, señalan.
“Todo este programa é unha mostra máis da falta de compromiso do alcalde coa cultura local, convertendo estas fiestas nun mero trámite”, finalizó la concejala.
Los socialistas también hablaron sobre el reciente anuncio de Jácome de que el Concello de Ourense prevé construir un nuevo pabellón deportivoque sirva para la práctica de la gimnasia en la ciudad. “É preciso que se faga unha proposta seria e buscando a colaboración económica doutras administracións”, indicó la portavoz municipal del PSdeG, Natalia González.
Además, le recriminó al regidor y al edil de Deportes, Aníbal Pereira, que se realizase “un anuncio sen contido real” al preguntarles el lugar en el que se piensa llevar a cabo la obra y cuándo se ejecutará y responder que se trataba “dun anuncio de intencións diante dunha demanda histórica dos clubs de ximnasia”. Asimismo, los socialistas censuran que Democracia Ourensana “só venda fume” con dicho anuncio.
Contenido patrocinado
También te puede interesar
EL MACHISMO NO CESA
La violencia de género no da tregua: 2,4 denuncias al día en Ourense
Los ingenieros agrícolas de Ourense renuevan su cúpula
Pepe Paz, presidente do Colexio de Enxeñeiros Agrícolas: “Temos que facer un novo rural con mais industrias agroalimentarias”
UNO MENOS QUE EN 2022
Ourense se acerca a su récord de colisiones provocadas por animales
CULTURA EN EL RURAL
La Red Provincial de Auditorios de Ourense alcanza los 7.500 espectadores
Lo último
TEMPERATURAS MÍNIMAS
Galería | El primer día del invierno cubre de nieve y hielo la provincia de Ourense