Carlos Canal: “Aínda me costa asimilar este sono”

El ciclista ourensano Carlos Canal correrá la próxima temporada en el mejor equipo de la historia y el único español con licencia UCI World Team, el Movistar

Carlos Canal, con el maillot de la selección española, disputando el último mundial sub-23.
Carlos Canal, con el maillot de la selección española, disputando el último mundial sub-23.

La próxima temporada Ourense estará presente en la élite del ciclismo mundial. El Movistar es, una campaña más, el único equipo español con licencia UCI World Team y ayer hizo oficial un secreto a voces, el fichaje de Carlos Canal.

Confirmado estaba dende hai tempo, pero faltaba o anuncio oficial e personalmente faime moita ilusión”, reconoce el ciclista de A Limia. Eusebio Unzué, el mánager general del equipo, fue quien lo fichó: “Gustoulle a maneira miña de correr e a metade da tempada xa falou comigo e deume tranquilidade. Díxome que se non pasaba nada raro que sería corredor do equipo. E así é”. Cuando alguien así llama a la puerta no hay nada que dudar: “Valoras as opcións que tes, pero sobre todo ves que te valoran, que poñen moito interés en ti. Eso é algo que se agradece moito. Que te fichen coa intención de que sexas alguén importante dentro do equipo, que che van a dar peso no equipo, fai que todavía teñas máis ilusión. Se ademáis é nun equipo que é referencia pois aínda máis. Para calquera ciclista español correr no Movistar é o máximo”.

Un bombazo que se desveló en los medios de comunicación en verano, pero por su boca solo lo sabían dos personas: “Solo o comentei cos meus pais. Eran os únicos que sabían o paso que ía dar. Sábeno dende o día que o decidín. Eles son clave no meu desenvolvemento como ciclista. Ao resto preferín no decirlle nada a ninguén para estar eu tamén máis tranquilo”.

Unzué le dijo qué espera de él en el primero de los dos años de contrato que ha firmado: “Sobretodo díxome que lle gusta que sexa un corredor polivalente, que me saia un pouco do perfil de corredores españoles que hai agora, que son máis de voltas, máis escaladores puros. Non hai moito corredor de clásicas e cre que as podo facer moi ben e espero estar ao nivel que se me impoña”.

Será uno de los 27 miembros del equipo. 20 renovaciones y 7 fichajes en una formación telefónica que tiene siete Tour de Francia en su palmarés.

Atiende a la llamada del diario La Región a media tarde y su ya nuevo equipo publicó el fichaje solo unas horas antes. En medio “non sei canta xente me escribríu. Parei xa de mirar o teléfono e pouco a pouco, nos próximos días, irei respondendo a todo o mundo ben e con calma”. Y añade: “A verdade é que aínda non teño todo esto asimilado. De momento é como un soño que estou vivindo e que non acabarei de asimilar ata a primeira carreita que faga e na que poña o maillot do Movistar”.

La progresión

El Club Ciclista Maceda, con Xulio Conde a la cabeza, son los que descubrieron un diamante que sobresalió en el ciclocrós y al que le dio el salto a la carretera el Burgos BH. De ahí se fue al Euskaltel, con el que tiene vinculación oficial hasta el 31 de diciembre, y ahora el Movistar. “Pouquiño a pouco parece que imos avanzando neste mundo do ciclismo, pero agardamos que siga sendo así moito tempo. Agardamos que o teito esté todavía moi alto e que me quede moito por seguir crecendo”, dice Canal.

Ya ha corrido la Vuelta a España, pero esta temporada, sea cual sea el calendario, estará plagado de días inolvidables en carreras de “nombre”. Es lo que el salto del nivel de su fichaje. En ese crecimiento, si sigue así y cierra los ojos, no duda con lo que sueña despierto: “Os obxectivos que me gustaría cumprir, a maiores de gañar carreiras, que lle porei todo o meu empeño, o soño que teño, é correr unha Paris-Roubaix e un Tour de Francia. Gustaríame chegar a eso algún día. No sei se me quedará tempo ou non, pero é o meu soño”.

Imposible saber lo que está por venir, pero echando la vista atrás, quién le puede decir que no a un ciclista empeñado en hacer historia.

Contenido patrocinado

stats