El stick es el protagonista en Amoeiro
APRENDER Y DISFRUTAR
El CEIP Otero Pedrayo fue uno de los diez centros escolares becados por la Federación Española en su programa “Redy”
La Real Federación Española de Hockey ha estrenado las Becas Redy, una iniciativa a nivel nacional que busca promocionar el hockey entre los escolares. Entre las 114 solicitudes, la federación escogió diez y una es en un centro ourensano. Se trata del CEIP Ramón Otero Pedrayo de Amoeiro, que ya abrió la actividad para sus escolares. Los otros nueve colegios tienen sede en Toledo, Zaragoza, Jaén, Sevilla, Cartagena, Palma de Mallorca, Ávila, Gijón y Málaga.
Los objetivos del programa son lograr que los escolares se diviertan y aprendan con la práctica del hockey en sus clases de Educación Física; lograr un profesorado involucrado y con conocimientos para proponer ejercicios y juegos de hockey motivantes; obtener feedback sobre las situaciones de aprendizaje y el material aportado para poder seguir mejorando; promover la difusión de las actividades en los distintos canales de comunicación de los centros.
Cada centro beneficiario de la Beca Redy recibió un pack de material escolar de hockey con 25 sticks talla 34, 25 bolas y una bolsa de transporte. Además, el profesorado de Educación Física recibe una formación online con las particularidades de este deporte en normativa, técnica y táctica así como para resolver dudas sobre la propuesta de ejercicios y actividades para los escolares.
Miguel Blanco García, profesor de Educación Física, fue el artífice de que esta beca llegara a Amoeiro. “Vin a convocatoria na web da Federación e decidinme. Nos criterios de concesión pedíase chegar ao maior número de nenos posible e a consistencia do proxecto. Entendo que lle gustou o proxecto, porque o noso cole apenas ten 84 alumnos, estamos no rural”.
El maestro añade que “un dos obxectivos da Educación Física é ofertar ao alumnado o maior número posible de deportes e experiencias e a verdade é que o hockei xa o coñecían moitos, porque xa o tiña metido, aínda que con outro material. Utilizaban paus de floorball, por eso cos que teñen agora flipan. A semana que vén parece que chegan as choivas e como non temos cancha cuberta xa desenvolvimos as dúas primeiras sesións. Os nenos quedaron moi contentos”.
Añade Miguel Blanco que “o hockei é unha das actividades extraescolares no centro xunxo ao fútbol sala e o taekwondo e seguro que esta beca fará que máis nenos se animen coa extraescolar. No Programa Xogade xa teñen feito balonmán e atletismo, pero tamén barco dragón (piragüismo), unha experiencia que non van a ter moi a miudo. Xa teño solicitado outras coma escalada ou golf. O fútbol xa o teñen en tódolos lados, por eso, canto maior e variada sexa a oferta, mellor”.
El deporte del stick tiene tirón en Amoeiro, que fue sede de los Campeonatos Gallegos cadete femenino y prebenjamín y alevín. Ahora, con esta iniciativa, da otro paso para ganar protagonismo.
Contenido patrocinado
También te puede interesar
Lo último
COLOR DEL AÑO
Cloud Dancer: minimalismo, calma y moda en un solo color
Los ingenieros agrícolas de Ourense renuevan su cúpula
Pepe Paz, presidente do Colexio de Enxeñeiros Agrícolas: “Temos que facer un novo rural con mais industrias agroalimentarias”
Chito Rivas
PINGAS DE ORBALLO
As esperas teñen idade?