TEMPORADA 2026
Presupuesto de más de 2,2 millones de euros en la FGA
RALLY DE OURENSE
"Temos un coche gañador e temos un equipo gañador, agora é o piloto ó que lle toca poñerse as pilas”. Javier Pardo, cuarto el año pasado, la principal apuesta del automovilismo provincial.
“Si, outro Rally de Ourense máis. Que número? Puf, creo que a sétima ou a oitava participación, non sabería dicir exactamente”, recuerda. Cuarto el año pasado, el puesto más amargo quizá, el que te deja a un paso del cajón, éste afronta la carrera a bordo de un Skoda Favia RS Rally2. ¿Mejores sensaciones, parecidas a las que le ofrecía el Hyundai i20 N? “As diferenzas son moitas entre un e outro, tecnicamente, a forma de comportarse. Eu diría que as sensacións son mellores, o xoves estiven a facer un test, apenas corenta quilómetros, o ano pasado viña de facer carreiras co coche, é diferente. Pero si, a priori as sensacións son mellores, os resultados xa os veremos”.
“Terminar ya será un éxito”. Eso subrayan desde la organización. ¿Tan duro va a ser? “A ver, todos os rallys son duros, é verdade que Ourense dos que máis, a calor, as tormentas, son cousas complexas de xestionar. Este ano hai tramos novos que sobre o papel van ser complicados, hai moitos quilómetros ademais. E o nivel é altísimo, tanto dos que pelexamos arriba como dos que veñen por detrás. Desde logo que acabar sempre é un logro, neste ou en calquera outro rally”.
Si gana “Cohete” Suárez es sencillo el titular, con Pardo es algo más difícil. ¿Cuál le gustaría? “Nin idea, dáme igual, o que poña a prensa sempre me vai a parecer ben. Se gaño é no que menos me vou a fixar, o que quero é ter boas sensacións dentro do coche, sentirme ben, que os afeccionados o gocen. Pero claro, gustaríame ler cousas bonitas, iso sempre é importante”, subraya el piloto ourensano.
Habla de los aficionados, en Ourense se echan a las cunetas, ¿verdad? “É dos rallys con máis implicacións dos seguidores ao automobilismo, só quédame pedirlles que veñan, que nos apoien, nós encantados de facernos unha foto con eles, de asinarlles un autógrafo. Esperámolos cos brazos abertos porque realmente necesitámolos, un rally sen público nas cunetas non ten sentido”.
Es Javier Pardo el estandarte de la representación ourensana en la carrera, ¿una mayor responsabilidad por ello? “Non, nin me preocupa nin me provoca maior presión, eu o que quero é correr e que as cousas saian ben. A partir de aí, canto máis arriba quede moito mellor. Son consciente que non chego coas mesmas condicións, síntome un privilexiado. Se me dedicase a isto, se vivise disto, entón si tería presión, pero non é o caso. A miña vida son as miñas empresas e a miña familia, o meu obxectivo é gozar e tentar facer gozar”, finaliza.
Contenido patrocinado
También te puede interesar
TEMPORADA 2026
Presupuesto de más de 2,2 millones de euros en la FGA
UN AÑO MÁS
Regresa el Rally Ribeira Sacra
HYUNDAI MOTORSPORT
Dani Sordo regresa al Mundial de Rallys
Lo último