UNA IMPRENTA Y UN PERIÓDICO
Un escaparate que es historia
La importante demanda de plazas de guardería hace que el Concello de Ribadavia cree un Punto de Atención á Infancia (PAI), que acogerá a 20 niños y que, junto con el servicio de la Galiña Azul, alcanza en total el medio centenar de plazas de educación infantil.
Las autoridades municipales inician el proceso para habilitar para este fin el edificio anexo del CEIP Plurilingüe de Ribadavia con vistas a que empiece a funcionar en el primer trimestre del 2025, en este curso escolar, acogiendo a niños entre cero y tres años
Para ello, el Concello acaba de presentar en la Consellería de Política Social el proyecto y la documentación correspondiente, cuya inversión para el acondicionamiento de las instalaciones asciende a 100.000 euros, acogiéndose para su ejecución a una orden de ayudas para el funcionamiento gratuito en la atención educativa de las escuelas infantiles y puntos de atención a la infancia de titularidad municipal para este curso 2024-2025.
“Deste xeito, o Concello poderá poñer en marcha o Punto de Atención á Infancia grazas ao apoio da Consellería que, ao abeiro desta orde, encargarase de financiar a obra e o mantemento da instalación en colaboración co Concello de Ribadavia”, apuntan los responsables municipales.
A esos 100.000 euros para la habilitación del edificio hay que añadir los gastos de mantenimiento, que ascienden a 49.664 euros, “o que significa que a posta en marcha do Punto de Atención á Infancia implicará un investimento da Xunta de Galicia de 149.664 euros”, matizan desde el Concello.
Con esta actuación, que permitirá habilitar 20 nuevas plazas de educación infantil de cero a tres años, consideran las autoridades locales que quedará “garantizada a total cobertura da demanda de prazas de educación infantil en Ribadavia para os vindeiros anos”.
Los grupos municipales Ribeiro en Común y BNG habían llevado al pleno una moción conjunta criticando la falta de espacio en la Galiña Azul, que dejó fuera del servicio a 10 niños. “O servizo de Escola Infantil é básico para o desenvolvemento da vida no noso municipio. Asentar poboación e evitar que a cidadanía marche a outros concellos é fundamental para a nosa propia existencia. Sen servizos, non é posible”, apuntaban en la moción los dos grupos de la oposición.
El alcalde de Ribadavia, César Fernández, declara que “as políticas de conciliación da vida laboral e familiar son unha prioridade para o noso goberno, por iso imos poñer en marcha este Punto de Atención á Infancia que nos permitirá habilitar 20 novas prazas de educación infantil de 0 a 3 anos, o que resolverá a demanda de prazas de educación infantil a medio prazo”.
En ese sentido, señala que “no pleno do pasado mes de setembro acordamos xa a solicitude de autorización de desafectación do inmoble á Consellería de Educación e, ao mesmo tempo, aprobamos tamén a modificación urbanística que permitirá albergar o Punto de Atención á Infancia no edificio anexo ao CEIP Plurilingüe de Ribadavia”.
De esta manera, concluye el regidor que “con todos estos trámites en marcha, e tendo en conta que xa presentamos tamén o proxecto á liña de axudas de Política Social, agardamos poder ter en marcha o PAI no primeiro trimestre de 2025, atendendo xa, ao longo deste curso, a demanda de prazas de educación infantil que a dáa de hoxe temos en Ribadavia”.
Contenido patrocinado
También te puede interesar
UNA IMPRENTA Y UN PERIÓDICO
Un escaparate que es historia
DENOMINACIÓN DE ORIGEN
O Ribeiro reactivará viñedos para aumentar su producción
PROYECCIÓN INTERNACIONAL
El Instituto Cervantes dará un impulso al legado sefardí en Ribadavia
Lo último