Luis Menor destaca la estabilidad de su primer año como presidente del PP

BALANCE

El presidente provincial de los populares quiere superar las 55 alcaldías y recuperar la ciudad

Luis Menor celebra su nombramiento en julio de 2024.
Luis Menor celebra su nombramiento en julio de 2024.

El presidente provincial del PP, Luis Menor, hizo balance de su primer año al frente de la formación conservadora, a la que accedió con el respaldo del 93,74% de la militancia.

Para Menor, los meses posteriores a su nombramiento han estado marcados por la “consolidación e a estabilidade”, gracias a la celebración de “17 congresos locais, a constitución de cinco xestoras e a mobilización de máis de 350 persoas en encontros coa mocidade por toda a provincia”, además de incrementar las afiiliaciones “ampliando a base da militancia en 300 membros, tal e como me comprometín no congreso provincial”.

Una labor que, a ojos del presidente provincial, “ten como obxectivo básico e fundamental ter o partido preparado, organizado e unido para responder en calquera momento a calquera convocatoria electoral”, y con el objetivo de los comicios locales de 2027 en el horizonte; donde Luis Menor aspira a “superar as 55 alcaldías actuais, recuperar a maioría absoluta na Deputación, desenvolver o noso programa político con total liberdade e ser decisivos co apoio electoral da dicade para conseguir de novo a alcaldía do concello de Ourense”, señalaba el líder popular.

Cinco congresos más

De cara al inicio del próximo curso político, Luis Menor se ha marcado como objetivo “convocar cinco congresos máis e iniciar o proceso de constitución doutras tres xestoras”; incluyendo en el calendario “novos encontros comarcais organizados por Novas Xeracións para animarlles a participar no proxeto popular. Temos pendentes os encontros da Limia, Verín e Valdeorras”, indicaba el presidente, recordando que los seis celebrados hasta ahora “mobilizaon a mais de 350 persoas”.

Recordaba, asimismo, el líder popular que los 17 congresos locales celebrados hasta ahora, y las cinco gestoras que ya están funcionando, “son a resposta orgánica do partido fronte a situacións de transición, e cunha finalidade ben definida: ser nexo de unión do partido e garantir a actividade de cada agrupación local ata a celebración dun congreso”.

Mantener la “imaxe de mobilización” provincial

Para afrontar el nuevo curso político, Luis Menor abogó por “transmitir unha imaxe de mobilización que non é quen de ofrecer ningunha outra formación política en Ourense”, y llama a sus militantes a “que se manteña a intensidade cara a segunda parte do ano para seguir trasladando a confianza que hoxe demanda a sociedade fronte ó colapso do Estado que vivimos por culpa de Sánchez e os seus socios”.

El presidente provincial también se marcó como reto “conseguir que a provincia de Ourense sexa a primeira en apoio electoral en calquera convocatoria, o que daranos forza e recoñecemento en Santiago e Madrid”.

Menor aspira a repetir “os bos resultados das autonómicas do pasado ano, e o éxito a nivel nacional nas elecciones europeas, que corroboran esta capacidade de mobilización”. Un buen momento que cristalizaba en protagonismo a nivel nacional “coa miña entrada no Comité Executivo Nacional e a de Marta Novoa na Xunta Directiva Nacional”, cargos que obtenían ambos políticos en el congreso nacional del PP celebrado el pasado mes de julio.

Además, no descarta que tras culminar la reorganización de los populares ourensanos “novas persoas se incorporen ó proxecto” .

Contenido patrocinado

stats