Los empresarios de la Ribeira Sacra alinean sus intereses

"Transmitímoslles a necesidae de aglutinar ás empresas nunha soa entidade, que ten que estar operativa en dous anos e ser autofinanciable”, explica Severino Rodríguez, secretario de Ribeira Sacra Next

Alojamiento de turismo rural en la Ribeira Sacra.
Alojamiento de turismo rural en la Ribeira Sacra.

Los empresarios de la Ribeira Sacra reformularán el funcionamiento de su asociación profesional para aprovechar las potencialidades económicas que se presentan junto a la candidatura de Patrimonio Mundial, de la que quieren formar parte a través de un órgano que pueda representarles y hablar en su nombre.

Para alcanzar este objetivo, se encuentran inmersos en un plan estratégico denominado Ribeira Sacra Next, del que surgirá un plan director que agrupe a las compañías presentes en los 26 concellos que integran este territorio fronterizo entre Lugo y Ourense. Severino Rodríguez Díaz, secretario de esta agrupación, explicaba que “trátase de por en marcha unha maquinaria profesionalizada. Ou faise así ou non teremos viabilidade”. Los análisis preliminares realizados reflejan, según el plan, la necesidad de “axuntar intereses a través de crear e potenciar unha cultura da cooperación” o “aliñar intereses e compartir o coñecemento”.

El pasado 13 de febrero, la asociación de empresarios organizó un encuentro con representantes de las dos diputaciones provinciales y la Xunta de Galicia para informar a sus socios sobre la hoja de ruta a seguir. “Foi a culminación dunha labor informativa que levamos facendo durante o último ano, tanto cos empresarios da Ribeira Sacra coma coa administración. Transmitímoslles a necesidae de aglutinar ás empresas nunha soa entidade, que ten que estar operativa en dous anos e ser autofinanciable”, sigue explicando Severino Rodríguez. “Como punto de partida, seremos 70 socios, e colaborarán ós 26 concellos, as deputacións e a Xunta”, continúa Rodríguez, “con quenes establecemos unha cuota de 300 euros para facerse socio, unha aportación dos concellos de 0,60 céntimos por habitante, e que tanto os entes provinciais coma a administración autonómica aboen 15.000 euros anuais os próximos dous anos”.

Plan director

Con esos recursos, el plan Ribeira Sacra Next entrará en la siguiente fase, que supone la elaboración de un plan director que se ha encargado a la Universidade da Coruña, con el objetivo de “axuntar as vontades empresariais da Ribeira Sacra e implicar ós axentes do territorio para crear un sistma de colaboración e intercambio de coñecemento e experiencias que contribúa decididamente ó seu desenvolvemento económico”, tal y como recoge la hoja de ruta.

“Queremos ser o motor do cambio económico e social no territorio, e que a nova asociación sexa mediadora ante calquera decisión problemática que haxa que tratar respecto á Ribeira Sacra”, concluye Severino Rodríguez, quien también añade que están recibiendo asesoramiento de la

Alojamiento de turismo rural en la Ribeira Sacra.

Contenido patrocinado

stats