La Festa da Bica quiere ser “de interés turístico"
EVENTO GASTRONÓMICO
La festa da bica tuvo que quedar reducida este año a un pasacalles para evitar riesgos ante el coronavirus
El Concello de Trives ha solicitado a la Xunta que la Festa da Bica sea nombrada de interés turístico a través de un escrito que presentó el día 24 de julio.El equipo de gobierno reunió, explican, la documentación necesaria para conseguir que la solicitud tenga un resultado positivo. "É un traballo de meses de recopilación de documentación relacionada para dar soporte á solicitude, un informe cultural ao que damos as gracias a Francisco Trives pola súa colaboración. Outro elaborado por Ricardo Vieites, o noso policía municipal, e unha memoria redactada integramente polo equipo de goberno", informa la alcaldesa, Patricia Domínguez Barja.
La solicitud fue registrada el día 24 por la noche y esperan que la resolución pueda resolverse en un plazo de cuatro meses. "Así queda rexistrada a solicitude que tras os trámites oportunos, esperamos que nun prazo aproximado de catro meses reciba a aprobación e recoñeza esa antiga demanda do noso pobo que ata o de agora non fora atendida", recalcan desde el Concello de Trives.
El coronavirus también afectó a la celebración de la 47 edición de la Festa da Bica que se celebró este domingo. La alcaldesa Patricia Domínguez Barja tomó la decisión de reducir la celebración de este año al pasacalles aunque esperan recuperar, en el futuro, la fiesta tradicional tal y como se celebraba los años anteriores. "Este ano, debido á situación sanitaria xerada polo coronavirus, vémonos na obriga de facer unha celebración diferente aos anos anteriores, pero, evidentemente, a nosa intención é recuperar para os vindeiros anos todo o esplendor que esta festa deu aló no cumio da serra ao noso pobo", destaca la alcaldesa Patricia Domínguez.
Este año el grupo tradicional Os Bertolini de Manzaneda fue el encargado de amenizar las calles de Trives con un desfile que comenzó a las 10 de la mañana y partió desde la Casa do Concello. La alcaldesa de Trives quiso destacar el apoyo de sus vecinos de Manzaneda. "Queremos agradecer que os nosos veciños acudiron a deleitarnos cunha alborada das de antes. Así que sacade para eles o anaquiño de bica e licor e disfrutade todos da Festa da Bica, como cada último domingo de xullo", animaba la alcaldesa a todos sus vecinos a disfrutar de la fiesta de este año a pesar de las circunstancias.
Contenido patrocinado
También te puede interesar
Lo último