El alcalde de Os Blancos sobre Matrioska: "En lugar de agradecemento ao Concello, o que manifestan é este desprezo"

202108_MA210823_2219_resultado
photo_camera Un momento de la sesión plenaria en la que se aprobó la rescisión del acuerdo con Matrioska. (Foto Miguel Ángel)
José Manuel Castro ha hecho público un comunicado tras lo ocurrido en los últimos días con el colectivo de artistas, que tendrá que abandonar su sede en la localidad. 

A finales del mes de agosto se conocía la noticia de que, tras siete años de actividad en Os Blancos, el colectivo de artistas Espacio Matrioska tendría que abandonar la sede que el Concello le había cedido gratuitamente durante todo este tiempo. La decisión del gobierno local de no renovar dicha cesión, algo que ya se había puesto en conocimiento de Matrioska previamente, obedece a un proyecto de acondicionar varias viviendas sociales. 

Pese a que inicialmente José Manuel Castro, alcalde de Os Blancos, aseguró que tendería su mano en la labor de encontrar otra ubicación para que los artistas desarrollasen su trabajo en este municipio, el posible acuerdo parece haber quedado en agua de borrajas. ¿El motivo? Un pleno tenso y lleno de reproches en el que se rompió cualquier tipo de negociación. A pesar de que el colectivo, que está vaciando su sede antes de la llegada de noviembre, todavía tiene su vivienda habitual en Os Blancos, la posibilidad de que se vuelvan a celebrar eventos como el Festival Reina Loba en esta localidad parece también remota. 

Tras varios días, el regidor local ha emitido un comunicado en el que lamenta el trato dado por los artistas: "O Concello fai sete anos cedeu un local a esta asociación e os veciños axudaron en todo o que puideron para desenvolver un proxecto cultural. Despois deste tempo comunicóuselle que o local debía ser devolto ao Concello, posto que debíamos acometer unhas obras de gran importancía para os veciños. A miña sorpresa foi que en lugar do agradecemento ao Concello de Os Blancos por todo o que fixo por eles, así como intentar buscar outras ubicacións para continuar co proxecto, o que manifestan é este desprezo cara nós, personalizándose o ataque na miña persoa, como representante do concello, tratándome de inculto por non compartir que os seus intereses particulares estean por enriba dos intereses da veciñanza". 

Castro, que quiso, además, pedir disculpas a la población de Os Blancos por el pleno del pasado 23 de agosto y "por ver empañado  o nome do noso concello sen outro motivo que o interese político do PSOE e do interese particular dunha asociación" recordó a Matrioska que ya le manifestara en dicho plenario que "son partidario de que continúen a súa actividade no concello, xa lle dixen que aquí seguimos para traballar por calquera iniciativa cultural. Non deben enganar á xente, as solucións dende a democracia, a veracidade e o consenso sempre son mellores solucións". 

Sobre los ataques de la oposición, el alcalde de Os Blancos quiso decirle "ó señor Vilarillo e o señor Gonzalo Caballero, que por moito que usen a palabra antidemocrático e caciquil coa miña persoa, non me soprenden nin me ofenden. Non me sorprenden porque vostedes solo cren na democracia que a vostedes lle gusta impor e non me ofenden porque non teñen capacidade de facelo. A vostedes importalle Os Blancos menos que a min o que sucede en Albacete, e non lles importa porque nin o coñecen, nin o respetan". 

Te puede interesar