Allariz

La Escuela de Restauración recuperará juguetes del museo de Allariz

Allariz

La Escuela de Restauración recuperará juguetes del museo de Allariz

undefined
photo_camera Uno de los caballos balancines que se recuperarán.
Lo hará mediante un convenio firmado con el Concello de Allariz y comenzará con dos caballos balancines

El Concello de Allariz, en representación del Museo do Xoguete, ha firmado un convenio de colaboración con la Escuela de Conservación y Restauración de Pontevedra con el objetivo de recuperar varias piezas de las que componen la muestra, que ya cuenta con un total de 1.725. "Trátase de pezas que, por mor do paso do tempo ou porque foron doadas con moito uso, se atopan algo deterioradas", explicó Juan Seara, responsable de los museos alaricanos -Xoguete, Moda y Coiro-. "O alumnado da escola ten prácticas específicas para a recuperación de bens e pezas catalogadas como históricas e o obxectivo é que faga a restauración. Pretendemos empaquetalas hoxe -por ayer- e envialas", añade. 

Los primeros juguetes que se remitirán a la escuela en los próximos días serán dos caballos balancines. "Un deles dataría dos anos setenta, pois está feito dun material similar ao cartón pedra e ten unha base de madeira, con rodiñas tamén deste material", precisó el responsable del Museo do Xoguete. "O outro é máis moderno. É todo de madeira e está pintado tamén", añade. 

El rubricado recientemente, se trata del primer convenio de colaboración entre el Museo do Xoguete y la Escuela de Conservación y Restauración, con sede en Pontevedra. 

En los últimos meses, el Museo do Xoguete de Allariz ha seguido recibiendo importantes donaciones para su exposición. La última de ellas procede de Baión, en Vilanova de Arousa, y se trata de un conjunto de muñecas que los responsables de la muestra están catalogando actualmente. "Seguimos recibindo doazóns. É unha cousa moi boa", opinó Seara, quien precisó que durante el pasado 2020 se recibieron menos que otros años, previsiblemente, a causa de la pandemia. "Doáronnos unha moi importante. É un xoguete que se facía en Galicia, concretamente, en Vigo, e que se chama Menaje Cris. Trátase de pezas de plástico, como vasos ou pratos, para xogar con monecos", precisó Seara. "Os familiares desta empresa enviáronnos este xogo", añade. 

Pospuesta la apertura

A pesar de que la reapertura de los tres museos alaricanos estaba prevista para el pasado 28 de febrero, se ha decidido desde el Concello retrasar la fecha al 19 de marzo contando con que la situación epidemiológica mejore y la desescalada progresiva permita que los visitantes a los tres espacios sea mayor de la que podría haber en estos momentos.

Te puede interesar