El BNG celanovés urge un plan para el mercado

El grupo municipal del BNG en Celanova solicitará una reunión urgente con el alcalde, Luis Ferro, para debatir sobre el futuro de la plaza del mercado de la localidad. 'O BNG é coñecedor das deficiencias técnicas e técnico- sanitarias que presenta a data de hoxe a Praza de Abastos', señalan los nacionalistas.
Por este motivo, instarán al grupo de gobierno a que ceda los medios y personal necesario para que la 'Asociación de comerciantes, empresarios e profesionais Vila de Celanova' lleve a cabo una primera iniciativa de revalorización del edificio -con cargo al Plan Agora de la Xunta- 'co fin de mellorar as súas condicións de uso, e facela atractiva a pequenos produtores do noso concello que queiran instalarse nela, coa finalidade de recuperar un comercio que antano foi tan vizoso e que constituíu un motor importante de dinamización económica e social na nosa bisbarra', enfatizan.


PROCESO DE CAMBIO

Los nacionalistas mantenían una reunión con representantes de la asociación donde, además de presentarles las bases de las subvenciones vigentes, recogieron sus demandas e iniciativas de cara a impulsar el comercio en la villa. 'O comercio tradicional na actualidade está sometido a un profundo proceso de cambio que esixe realizar un esforzo de renovación e adaptación continuo, co obxecto de que se volva situar na posición que tradicionalmente desempeñou', señalaban.

Te puede interesar