El Barbadás llegó al ecuador en la campaña de su debut en una situación relativamente cómoda, duodécimo con cinco puntos sobre el descenso

Balance parcial positivo

Jorge Regal, entrenador del Barbadás. (Foto: JOSÉ PAZ)
La Liga en el grupo gallego de Tercera llegó al ecuador de una competición marcada por el reinado de un Racing de Ferrol que desde la primera jornada marcha directo al título.
El representante ourensano, el Barbadás, está cumpliendo con creces en su estreno en la categoría. Acumula 24 puntos, después de un bagaje de seis victorias (Rápido de Bouzas, Vilalbés, Céltiga, Pontevedra, Bergantiños y Vilalonga), seis empates (Betanzos, Negreira, Somozas, Ordes, As Pontes y Dorneda) y siete derrotas (Deportivo B, Alondras, Cerceda, Narón, Celta B, Compos y Ferrol). Con estos números, el equipo entrenado por Jorge Regal se encuentra en una situación relativamente cómoda, con cinco puntos de ventaja sobre el descenso.

De esta manera, el objetivo de la permanencia para el Barbadás está encaminado, pero todavía falta lo más difícil, certificarlo. '¿Vintecatro puntos? Se no los poñen enriba da mesa a principio de tempada firmaríamolos para a primeira volta sen dubidalo. ¿Todavía mellor? Os adestradores sempre nos lembramos daqueles puntos que perdemos, pero non dos que gañamos dun xeito non demasiado merecido. O que está claro é que ó remate da Liga cada equipo normalmente está situado onde se merece. Si é certo que os empates condicionan moito a clasificación, e que houbo algún que puido caer ó noso favor, pero está claro que para un recén chegado sumar 24 puntos nunha Liga tan complicada está moi ben'.

Y añade el entrenador: 'Por traballo, merecemos con creces estar na situación actual, tal vez por fútbol pódese pensar que non, pero estamos facendo unha gran tempada en canto a traballo, estratexia e disciplina deportiva'.


FIABILIDAD Y COMPETITIVIDAD

Si algo caracterizó en el primer acto de la competición liguera al equipo que entrena Jorge Regal es la fiabilidad y la competitividad: 'Salvo ante o Compos e o Alondras (derrotas por 2-0 y 1-3, respectivamente), ningún equipo foi claramente superior a nós. Chegou o Pontevedra a Os Carrís (victoria por 2-0) e fomos competitivos, fomos a Ferrol (derrota por 1-0) e tamén fomos moi competitivos. Claro está, o inconvinte é que nesta categoría é complicadísimo gañar a calquera rival', destaca Regal.

Te puede interesar