Antonio Troitiño ve rechazada su candidatura y surge Carlos Álvarez para presidir la FGA

Alfonso García Eiriz (izquierda) e Antonio Rodríguez Troitiño (derecha)
photo_camera Alfonso García Eiriz e Antonio Rodríguez Troitiño
El pontevedrés tiene cinco días para presentar la documentación que le falta para ser candidato

El proceso electoral en la Federación Galega de Automovilismo se acerca a su fin tras la presentación de las candidaturas a presidente. Finalmente y tal y como se observa en los documentos provisionales, solamente ha sido aceptada la candidatura de Carlos Álvarez Sindín y rechazada la de Antonio Rodríguez Troitiño.

A pesar de los rumores y los movimientos para la creación de una candidatura alternativa encabezada por Ignacio Dávila, su renuncia a hacerlo dejó vía libre, en principio, a Xeración Renova FGA, con Troitiño y García como cabeza visible del cambio en la cúpula del ente autonómico.

Sin embargo, en los documentos anexos a las candidaturas surge un nuevo nombre el de Carlos Álvarez Sindín, que tras el rechazo de la candidatura de Antonio Rodríguez Troitiño por no presentar toda la documentación, se queda solo, provisionalmente, como candidato.

De esta forma, Álvarez Sindín es provisionalmente el único candidato a la presidencia de la FGA, aunque Toño Rodríguez Troitiño dispone de cinco días para presentar la documentación que le falta por presentar.

La reacción de Renova FGA

Tras conocer la decisión de la Junta Electoral, desde Renova FGA publicaron un comunicado en el que afirman que "Hoxe era a data límite para publicar a lista provisional dos candidatos e, aínda que a comezos desta semana o propio Iván Corral aseguroulle en persoa a Toño que asumía a derrota e que nin el nin ninguén da súa contorna ía presentar unha candidatura porque non iría a ningunha parte, finalmente non só aparece a candidatura de Carlos Álvarez Sindín, persoa da súa total confianza, senón que ademais volve contar coa total colaboración e complicidade da Xunta Electoral para retorcer a norma ao seu antoxo co fin de excluír a candidatura de Toño Rodríguez Troitiño".

La nota, publicada en sus redes sociales, añade que "vitoria pírrica! Seguramente estarán hoxe moi felices, pero que aproveiten estes días porque é o que lles vai durar. Volve tocar unha última fase de recursos e máis recursos e é que o faremos, igual que o levamos facendo desde hai meses: desde que quixo colar escuderías que non tiñan dereito a voto, desde que quería impedir que se poidera votar nas catro provincias... e desde outras moitas decisións cuestionables".

Y concluyen que "pode ser que pecaramos de incautos, que pensaramos que un aplastante 49-15 na asemblea sería suficiente para facerlles ver que o automobilismo galego actual xa non quere a Iván Corral nin a súa forma de xestionalo. Pode ser que pensaramos que aínda lle quedaba un mínimo de dignidade e decencia, pero vemos que non. Pero non pasa nada, seguiremos ata as instancias que faga falta para que o cambio se produza. Tardará uns días máis, pero chegará". 

Te puede interesar