"Vilardevós estaba abandonado", critica la alcaldesa Eva Pérez

EVA PÉREZ GAMOTE, ALCALDESA DE VILARDEVÓS
photo_camera Eva Pérez Gamote, alcaldesa de Vilardevós.
La nueva corporación municipal hace balance de los días de trabajo y lamentan el estado del Concello con el PP

El gobierno del Concello de Vilardevós (PSOE-IGV) viene de hacer un balance del último mes de trabajo y destaca que se encontró “un concello en estado de abandono”. La alcaldesa Eva Pérez Gamote asegura que “despois de 12 anos do goberno do PP, o Concello de Vilardevós volve a estar gobernado polo PSOE da man de IGV e transcorridos máis de 45 días dende a constitución do novo goberno constátase a situación de abandono na que se atopaba”. 

La regidora muestra su alarma ante la ausencia de presupuestos: “Non entendemos a situación de prórroga orzamentaria no 2023, cando o goberno do PP contaba con maioría absoluta. Para nós é nha prioridade absoluta”. También considera que el concello cuenta con personal insuficiente. “Falta persoal catalogado entre os que se atopan vacantes de administrativo, auxiliar administrativo, educadora familiar, persoal de servizos varios, chofer tractorista e persoal técnico local de emprego”, contabiliza Gamote. 

Planificación administrativa

Por otra parte, el gobierno local también detectó “unha ausencia de planificación administrativa, como a falta de xestión e tramitación de subvencións, a inutilización do tractor do Concello por falta de tractorista, a desorganización xeral da documentación ou a ausencia de inventario ou mínimo catálogo de bens materiais”. La socialista es crítica con la situación económica y financiera, tildándola de “non sostible”. 

Ante la situación que afirman haberse encontrado a su llegada al Concello y tras las primeras semanas de trabajo, el grupo de gobierno insiste en que “manteremos o compromiso cos veciños, continúando co traballo prometido para sacar ao noso Concello da situación de abandono na que se atopaba e nos permita avanzar e devolver ao Concello a dignidade que nunca debeu perder”. 

El Gobierno local, encabezado por Pérez Gamote, aprovechó para recordar los logros en este nuevo mandato como fue la apertura de las piscinas municipales, la puesta en marcha de la ludoteca, la constitución de la brigada antiincendios, la realización del proceso de contratación de personal administrativo y la limpieza de diferentes núcleos rurales.

Te puede interesar