Mil euros por demorar el derribo de una edificación en Carballiño

El ático pendiente de derribo, visto desde la Alameda. (Foto: Martiño Pinal)
Los problemas de seguridad que supone para la estructura del edificio retrasan el derribo de un ático, que fue ordenado por el Concello de Carballiño en el pasado mes de abril. La oposición reclama la demolición.
El grupo municipal del BNG de Carballiño ha vuelto a interesarse por el expediente de derribo que afecta a un ático del edificio numerado con el número 21 en la céntrica Rúa do Paseo y con fachada posterior a la Alameda de la villa. Los nacionalistas recuerdan que ‘o pasado 4 de abril aprobouse por parte da comisión de Obras do Concello o levantamento do precintado do inmoble afectado, xa que non se axusta á licencia municipal e vulnera o Plan Xeral de Ordenación (PXOM)’.

Esta aprobación llevaba implícita la demolición en el plazo de tres meses, pero los propietarios todavía no ejecutaron la orde. El concejal de Urbanismo, Edelmiro Mateo, indicó que ‘no pasado mes de xullo se lle impuso unha primeira multa por importe de 1.000 euros ós promotores desa edificación, despois de compro bar que non cumpriron os prazos, e seguirán impoñéndose outras sancións de cuantía superior no caso de que non se proceda a executar a orde de demolición’.

Un portavoz de los propietarios, Ramón García, explicó que ‘presentamos un proxecto para levar a cabo o derribo, cun orzamento de 20.000 euros, pero seguramente haberá que modificalo xa que non temos garantías de que a estructura do edificio non se resinta coas obras’. El inmueble está deshabitado y supera las cuatro plantas que fija el PXOM carballiñés.

Te puede interesar