El alcalde carballiñés mantiene que es legal, mientras el BNG presentó un recurso de reposición

La publicación de la oferta laboral sin pasar por el pleno enfrenta al PSOE con la oposición

El grupo municipal del BNG de Carballiño presentó un recurso contra la aprobación de la Oferta Pública de Empleo (OPE) del Concello, al considerar que vulnera la legalidad vigente por no pasar el filtro de la Corporación. El alcalde, el socialista Carlos Montes, asegura que ‘a publicación do listado das prazas vacantes é obrigatoria por lei por unha resolución da alcaldía’. El regidor estima que ‘tan só un 10% dos 70 postos ofertados serán obxecto dunha convocatoria para cubrilos neste ano’.



El portavoz del BNG en la comisión de Personal del Concello de Carballiño, Bernardo García Novoa, presentó ayer un recurso de reposición contra la resolución de la alcaldía por la que se daba el visto bueno al listado de plazas de la Oferta Pública de Empleo (OPE) para el año actual.

Una relación de 70 puestos de trabajo que fue publicada en el Boletín Oficial de la Provincia (BOP) el pasado 2 de agosto y que, según el concejal nacionalista, ‘non se axusta á lexislación vixente ó saír dunha resolución tomada pola alcaldía o pasado 20 de xuño’. Al respecto, García Novoa señala que ‘a Lei Reguladora das Bases de Réxime Local establece no artigo 50.5 que, entre as competencias que lle corresponden ó pleno da Corporación, figura aprobar a plantilla de persoal e a relación de postos de traballo; determinar o número e características do personal eventual, asi como aprobar a oferta pública de emprego’.

Anulación

Además, la normativa también exige un acuerdo plenario para fijar las bases de selección que regirán los concursos y oposiciones para cubrir puestos de trabajo municipales. Así, el BNG carballiñés pide al alcalde, Carlos Montes, ‘que anule a resolución pola que se acorda a publicación da OPE, e se inicie de novo o proceso despois de someter o acordo ó pleno da corporación’. Sin embargo, el propio regidor socialista afirma que ‘non hai nada ilegal, xa que a publicación no boletín é unha obriga para o Concello, e nesa relación recóllense as prazas vacantes que existen dentro do persoal laboral indefinido -sin plaza fijada plantilla municipal’.

Carlos Montes añade que ‘o obxectivo é que o Concello poida sacar a concurso ou oposición calquera deses postos de traballo, se así o considera necesario o equipo de goberno’. El regidor apunta que ‘esta oferta de emprego foi negociada entre o concelleiro de Persoal e os sindicatos no seu momento’.

Y un informe de la secretaria municipal corrobora -según el alcaldeque ‘é da miña competencia aprobar ise listado que xa foi publicado’.

Contratación de un técnico para Obras

Carlos Montes asegura que ‘dentro das 70 prazas que figuran na oferta, tan só hai unhas 15 que se cubrirán iste ano con axudas das Consellerías de Traballo e Presidencia, dentro do plan de promoción do emprego’. Pero tanto BNG como PP se han interesado por el concurso abierto para la contratación de un nuevo técnico para Obras y Urbanismo, tras el despido del anterior responsable de este departamento. El alcalde carballiñés señala que ‘o anterior coordenador levaba seis meses de baixa, e agora temos a oportunidade de dispoñer dunha persoa que leve a cabo o asesoramento para a posta en marcha da nova Lei do Hábitat’. La Consellería de Vivenda financiará esta plaza, abierta a arquitectos y aparejadores con un salario bruto mensual de 1.400 euros.



Te puede interesar