O RIBEIRO

El municipio de Arnoia se incorpora a la Ruta do Viño

Un grupo visita un lagar histórico de la Ruta do Viño do Ribeiro.
photo_camera Un grupo visita un lagar histórico de la Ruta do Viño do Ribeiro.

Sus 54 socios registraron 14.277 visitantes a lo largo de 2019, con un incremento anual del 6% 

El Concello de Arnoia se incorpora a la Ruta do Viño do Ribeiro, quedando todavía fuera cuatro de los integrados en esta Denominación de Origen: Beade, Punxín, Cortegada y Carballeda de Avia, que serán los próximos objetivos para su adhesión, según manifestaba el presidente de la ruta, Juan Manuel Casares.

El plan estratégico específico de la Ruta do Viño do Ribeiro señala como una de las debilidades el reducido número de socios, contando con un total de 54: 10 concellos, 18 bodegas, 7 restaurantes, el Consello Regulador da Denominación Ribeiro, y 18 establecimientos como balnearios, alojamientos, termas, oficina de turismo y museos. Casares afirma que su incremento es uno de los objetivos no sólo para mejorar la capacidad financiera sino también para el aprovechamiento máximo de los recursos patrimoniales y de las bodegas.

"Contar con Arnoia é unha boa nova desde o punto de vista da produción do viño e dos outros atractivos que ten como o balneario e unha serie de lagares rupestres que se deberán recuperar. Según o historiador José Luis Sobrado, o Ribeiro ten un patrimonio cultural arquitectónico de 2.000 anos de historia, o máis importante da península", apunta Casares.

La Ruta do Viño do Ribeiro atrajo a esta denominación a más de 100.000 visitantes registrados en los establecimientos asociados desde el año 2008. La media del incremento anual se situaba entre un 3% y un 5%, que en 2019 subió al 6%, con 14.277 visitantes. "Estamos apostando polo incremento todos os anos, para mellorar a capacidade financieira e co obxectivo de aumentar o número de adegas asociadas, que son os grandes atractivos da ruta, e o número de concellos, o que supón un respaldo de entidades públicas", matiza Juan Casares, quien insiste en el enorme potencial enoturístico de la comarca de O Ribeiro, "porque esta comarca é máis que viño, ten riqueza patrimonial, paisaxe e tamén o maior potencial termal da provincia máis termal de España".

Otro de los objetivos está en continuar trabajando con el Consello Regulador, el Xeodestino Ribeiro-Carballiño y la Diputación en la promoción enoturística.

El alcalde de Arnoia, Rodrigo Aparicio, declaraba que "cando cheguei á alcaldía sorprendeume que o concello non formase parte da ruta, e hai motivos de sobra para estalo, xa que temos sete colleiteiros e unha adega industrial". El regidor añade que "aquí só está sinalizado o balneario e a partir da incorporación do concello haberá que poñer máis sinales e ademais vou plantexar o desenvolvemento de actividades de promoción para potenciar máis a ruta, dar máis visibilidade ós concellos e adegas".

Te puede interesar