Los alumnos de la Facultad de Educación completarán sus prácticas en A Bola

El Concello de A Bola ha firmado un convenio de cooperación educativa con la Facultad de Educación del Campus de Ourense (Universidad de Vigo) que permitirá que un tercio del alumnado pueda completar su periodo formativo con prácticas reales en el Ayuntamiento de la comarca celanovesa. Reforzar la formación de los alumnos en áreas operativas es el objetivo de este convenio que, según la decana de Educación, Mercedes Suárez, ‘permite ós alumnos exercer as súas funcións ao tempo que se preparan para a vida’.
La firma del convenio de cooperación educativa, que tiene una duración de un año desde el 1 de octubre de 2009 al 30 de junio de 2010, ‘xurdiu dunha visita que tivemos no mes de abril dos alumnos do Campus de Ourense’, recuerda la alcaldesa de A Bola, María Teresa Barge, quien apuntaba que ‘será unha experiencia moi positiva tanto para os alumnos como para o Concello’.

La facultad ha puesto a disposición de los alumnos un registro público en el que anotarse. ‘As prácticas nos concellos está dirixida aos alumnos matriculados no último curso das titulacións de Traballo social, Psicopedagogía e Educación social’, matiza Mercedes Suárez, quien explica que ‘os estudiantes de Maxisterio só poden facer as prácticas nos centros de enseñanza’.

Proceso formativo

Este tipo de convenios, que se renuevan cada año, son comunes entre la facultad y empresas públicas y privadas, así como instituciones y administraciones locales. ‘Dende 2004 firmamos preto de 70 convenios con concellos de toda Galicia, principalmente de Ourense e Pontevedra’, explicaba la decana de Educación, quien añadía que ‘as prácticas forman parte da súa formación académica, contan con dous tutores, no concello e na facultade, que finalizado o curso evalúan a sua actividade laboral’.


Te puede interesar