152 DESALOJOS EN 2025
Los desahucios en Ourense, en máximos desde la pandemia: uno cada dos días y medio
El Concello de Ourense ha rechazado solicitar la subvención para ofertar asesoramiento e información a inmigrantes y emigrantes retornados, así como para dar clases de castellano y gallego. La Concejalía de Benestar Social desistió de pedir esta ayuda autonómica, que el Concello cobraba ininterrumpidamente desde 2009. “Tamén se destinaba parte da cuantía económica a cursos de aprendizaxe de castelán e galego, intervencións que incidían na integración social e laboral e en programaso de conciliación da vida familiar”, destacó la edil socialista Cristina Cruz Fernández, que preguntó sobre esta cuestión al gobierno local en junta de área.
“A xustificación dende a Concellería de Benestar Social é que non merece a pena solicitala, polo tanto, dende o grupo municipal socialista consideramos que é unha afrenta para os migrantes nun momento como o actual no que toda axuda é pouca”, añadió sobre una subvención que también permitía contratar a dos personas que orientaban y asesoraban a usuarios con dudas.
La finalidad de estos programas era “garantir a igualdade de trato e non discriminación” y favorecer la inclusión de los migrantes, pero “por desgracia, non é un tema que lle preocupe ao goberno de Jácome”.
Contenido patrocinado
También te puede interesar
152 DESALOJOS EN 2025
Los desahucios en Ourense, en máximos desde la pandemia: uno cada dos días y medio
ATENCIÓN PRIMARIA
El final del verano dispara las consultas médicas por covid en Ourense
Lo último
VIOLENCIA EN CACHAMUÍÑA
Dos ladrones atan a un anciano mientras dormía y le roban 12.000 euros en Pereiro
HISTORIA EN 4 TIEMPOS
Hemeroteca | Colisión de coches en el cruce de Bonhome con la avenida de Zamora
BAJA 14 DÍAS LA CONSULTA
La espera en Ourense para primera cita con el médico baja en 14 días