Crisis en el Concello de Ourense

Feijóo invita a Jácome a irse: "Se estivese na súa situación, eu non sería un estorbo"

photo_camera Feijóo, ayer en Ourense. (FOTO: Óscar Pinal)
"Os que crearon o problema teñen que solucionarlo", señala el presidente autonómico

El presidente de PP y gallego y de la Xunta, Alberto Núñez Feijóo, recomienda a Gonzalo Pérez Jácome que presente su dimisión ante la situación de ingobernabilidad, porque "Ourense non merece isto". Así se pronunció en primera visita oficial a Ourense desde que saltó la crisis, en la inauguración de nuevo enlace de la A-52. 

Feijóo señaló a los responsables de buscar una solución: "Os que o crearon teñen que solucionalo. Esta é a terceira cidade de Galicia e merece un goberno estable, que se entenda entre si e que goberne. Lamentablemente esto non se está dando neste momento e o que pedimos todos é que se restableza a normalidade". 

En cuanto a las soluciones que han de tomarse, el presidente no entró a valorar si contempla intervenir el Concello desde la Xunta.  "Os cidadáns de Ourense merecen ter esta garantía de goberno e nos faremos todo o que poidamos, xa que estamos ante unha autonomía local que ten unha normativa que lle d a responsabilidade de solucionar os problemas que eles crearon. Os cidadáns non crearon os problemas, os problemas creáronse nun grupo que é Democracia Ourensana e eles teñen a obriga de solventalo". 

Lo que tiene claro Feijóo es lo que haría si estuviese en la posición de Jácome: "Se eu estivese na situación do actual alcalde de Ourense, sen grupo maioritario, sen poder tomar decisións no Parlamento e sen tan sequera reunir a comisión de Goberno, eu non sería un estorbo para a cidade que eu tanto quero",

Por último, mostró su apoyo  a la suspensión temporal del pacto entre el PP y DO. "Penso que tomaron a decisión correcta. A mensaxe é moi clara, nós non podemos participar nunha situación de desgoberno". 

Otras reacciones
El secretario general del PP gallego, Miguel Tellado, justificó ayer la ruptura del pacto y remarcó que el acuerdo de gobierno se tomó con DO, no solo con Jácome. Además, recordó que fueron los ediles de DO los que sacaron las "irregularidades", que el PP ve "graves", aunque no descarta dar marcha atrás: "Si Jácome da las explicaciones convenientes". 

Por último, Esquerda Unida tildó de "insoportable" la situación  y la relaciona con el "mercadeo" del PP.

Te puede interesar