CAMINO AL 12-J

Intercambio de reproches en la provincia para arrancar la pelea

Baltar ve a un PSOE asustado por el temor a un castigo y los socialistas destacan que "saímos a gañar"

Como ya dejaron claro la semana pasada, los representantes políticos ourensanos no ven que unas elecciones sean ahora una prioridad, pero sí hai diferencias. El PP avala la decisión del presidente de la Xunta, Alberto Núñez Feijóo, al entender que es el mejor momento para zanjar el proceso; el resto de partidos critican la decisión.

El presidente del PP de Ourense, Manuel Baltar, aboga por "garantir o dereito ó voto no momento de maior certeza sanitaria posible", apoyando la decisión de Núñez Feijóo de evitar un posible rebrote en otoño. Baltar recuerda que las "verdadeiras prioridades non son outras que a loita contra esta pandemia e a reactivación social" y entiende que las críticas del PSOE a la convocatoria se deben "ó temor polo prezo que poderían pagar polo seu apoio á nefasta xestión do multigoberno de Sánchez".

Por los socialistas, su secretario de Organización, Juan Carlos Francisco, habla de "unha data inadecuada tomada por vantaxismo político", pero avisa de que su partido "sae coa vocación de gañar as eleccións para fortalecer os servizos públicos e enmendar o modelo Feijóo, que só se fundamenta na precarización".

Desde el BNG, Noa Presas censura la "decisión unilateral de facer seguidismo" del País Vasco, entendiendo que "non se dan as garantías sanitarias e democráticas, xa que os expertos din que non sabemos que vai pasar e que temos unha bomba de reloxería polos poucos inmunizados".

Mientras, el que fue nombrado candidato de Ciudadanos, José Araújo, recuerda que "o ideal non era xullo", aunque no le impide ponerse ya en faena: "Intentaremos trasladar a nosa posición de partido de centro, de progreso". Reclama a la Xunta que "priorice a saúde dos veciños por riba de calquera outro tipo de interese". 

Te puede interesar