La lluvia retrasa la obra del centro de discapacidad de Ourense

CAPD

La Xunta señala también al desabastecimiento entre los motivos de la demora del proyecto

Obras del futuro Centro de discapacitados de Barrocás.
Obras del futuro Centro de discapacitados de Barrocás.

La Xunta achaca el retraso en la construcción del Centro de Atención a Personas con Discapacidad (CAPD) de Ourense a la lluvia y el desabastecimiento de componentes electrónicos. “Aínda que a previsión inicial para o remate da execución deste centro era o mes de xaneiro de 2024, as condicións climatolóxicas nos meses de setembro, outubro e novembro foron adversas e extraordinarias respecto á serie histórica, principalmente pola choiva”, explican desde la Consellería de Política Social e Igualdade.

Así lo manifiestan en respuesta a una pregunta escrita formulada por el BNG en el Parlamento. Según relatan, “o debastacemento de compoñentes electrónicos, que non chegaron no prazo debido, impediu a continuación dos traballos tanto de instalacións como da obra”. Desde Política Social también apuntan la existencia de modificaciones en la ejecución de la obra. “Ademais, os traballos da compañía eléctrica para o subministro da enerxía solicitado non están executados”, detallan.

De este modo, se suman cinco meses de retraso para el fin de los trabajos del nuevo centro, que contempla 110 plazas públicas de atención diurna y residencial para personas con discapacidad.

"Escándalo"

Desde el BNG califican como “escándalo” el retraso en las obras. La diputada Noa Presas aseveró que achacar el retraso a las lluvias “é un insulto á intelixencia porque todo o mundo sabe que neste país chove e que, polo tanto, hai que contar con iso na proxección das obras”. La nacionalista enumeró los diversos incumplimientos de plazos para un centro “que prometeu facer xa no ano 2016”.

Presas adelantó que volverán a presentar iniciativas en el Parlamento para “esixir á Xunta acelerar os prazos de finalización do centro” y “comprometer que o modelo de xestión será público e directo”, en lugar de una hipotética privatización.

Contenido patrocinado

stats