La concejala de Medio Ambiente descarta convertirlo en el jardín botánico que diseñó su antecesor

Montealegre abrirá cuando tenga sistema de seguridad

Los tres concejales del BNG en el Concello comparecieron ayer en la sede del partido para hablar del futuro de Montealegre, cuyo cierre el pasado mes de septiembre atribuyeron a una decisión 'única e exclusiva do grupo de goberno do BNG', según subrayó la concejala de Medio Ambiente, Marta Arribas.
Aunque no lo citó expresamente, la edila contestó a las declaraciones realizadas en La Región por su predecesor en el cargo, el socialista Demetrio Espinosa, y aseguró saber con certeza hacia dónde se dirige el proyecto. 'Temos moi claro que hai que aplicar o sentido común e a intelixencia para reconsiderar proxectos e que non hipotequen ó Concello', aseguró la responsable del área, que añadió que su política pretende 'responder ás necesidades reais, sen incurrir na irresponsabilidade de xerar falsas expectativas'. Quizá también en referencia a Espinosa reflexionó sobre que 'en política hai que saber asumir os erros e estar cada un no sitio que lle corresponde'.

Así las cosas, Montealegre abrirá 'a finais deste mes, se pode ser', una vez se haya organizado al personal municipal que se ocupará de su atención y mantenimiento y se haya concluido la instalación del sistema de seguridad que protegerá el recinto -con cámaras de seguridad-. En todo caso, dejará atrás su denominación de jardín botánico para ser un 'parque forestal, parque perimetral urbano' o, en definitiva, 'un ámbito forestal municipal a protexer e salvagardar'. Según subrayó Arribas, 'en ningún momento manifestamos a negativa a poder desenvolver actividades de investigación ou a crear un espazo de referencia botánico, máis o contexto no que nos atopamos esixía actuar con dilixencia e responsabilidade, apostando polo proxecto sempre dende a viabilidade económica'.

Sobre la existencia de contactos vinculados a proyectos de investigación, la concejala contradijo a Espinosa al asegurar que 'non me consta que houbera documentación (en el Concello) que concretara proxectos a maiores da recuperación medioambiental de Montealegre. Non había nada e tanto na Universidade como no sector ecoloxista aplauden a iniciativa de pór en valor esto como o que é, coa riqueza propia que ten'.

Los nacionalistas destacaron que fueron 'escrupulosos na xestión das nosas competencias e detectamos cuestións polas que adoptamos a decisión de repensar o futuro do que está chamado a ser o Montealegre', señaló la teniente de alcalde, Isabel Pérez, quien consideró 'responsabilidad política correxir as eivas detectadas'.


SIN PRESIONES

Los nacionalistas se congratularon de haber recibido la obra sin que peligrara la subvención estatal que la financiaba y sin que se encareciera. Arribas, que tiene claro 'que unha obra sen finalizar nunca pode abrirse ó público' y que 'non se poden prantar árbores fóra de época porque secan' aseguró que no tiene prisa en abrir al público el parque. 'Ninguén nos vai forzar a abrilo porque haxa presión da oposición. Non temos solicitudes cidadáns para usalo porque a xente sabe o que hai', sentenció, al tiempo que criticó al PP por atribuirse méritos en las obras realizadas en Montealegre, definido como 'demanda histórica cumprida'.

Te puede interesar