A Oficina de Atención ao Cidadán do Concello de Ourense aumentou un 46% a súa actividade no primeiro semestre

A Oficina de Atención ao Cidadán do Concello de Ourense atendeu no primeiro semestre de 2012 a máis de 11.300 veciños, o que supón un aumento do 46 por cento na súa actividade con respecto ao mesmo período do ano pasado, cando foron asistidas 6.107 persoas.
Segundo destaca a Casa do concello, estes datos 'poñen en valor un servizo creado no ano 2008' e destinado a informar, orientar e axudar aos cidadáns nas súas dúbidas e peticións relativas aos diferentes trámites relacionados coa actividade municipal.

Dende a posta en funcionamento da Oficina de Atención ao Cidadán do Concello de Ourense esta atendeu a un total de 51.431 veciños.

A edil de Participación Cidadá de Ourense, María Devesa, mostrouse 'moi satisfeita' cos datos que mostra este balance semestral que, na súa opinión, 'cumpre coas expectativas depositadas neste servizo' cando se puxo en marcha 'hai catro anos', recorda.

Con respecto aos datos do período xaneiro-xuño deste ano, o Concello destaca o aumento do 56 por cento da atención presencial aos cidadán; nun 48 por cento no uso do servizo por vía telefónica.

POR SEPARADO
En canto ao por separado por meses, a media de emprego do servizo sitúase en 1.894 persoas, sendo xuño o mes que rexistrou un maior emprego, con 3.976 usuarios. Este último dato débese, entre outros motivos, segundo as mesmas fontes municipais, ás consultas dos cidadáns acerca do programa das Festas de Ourense, moitas delas recibidas dende fóra da cidade por parte de persoas interesadas en visitar a capital de Ás Burgas nesas datas.

Entre as xestións tramitadas dende xaneiro destacan as relacionadas con cuestións xerais, que rexistrou 5.239 casos, así as referidas a Benestar Social (3.581), peticións veciñais (961), xestións tributarias (727), educación (297).

Con respecto ás peticións realizadas polos veciños-particulares ou asociacións, o Concello indica que o 75 por cento do total - -713 de 961- foron resoltas satisfactoriamente, 'dato que pon de manifesto a eficiencia do servizo', conclúe a Casa do concello.

Te puede interesar