Piden "protección" para la estatua de O Carrabouxo

El BNG insta al edil Telmo Ucha a que "se poña as pilas" para que combata "la falta de sensibilidade co patrimonio"

La estatua de O Carrabouxo, en San Lázaro, sufre de nuevo la falta de visibilidad por la colocación de terrazas rodeando al monumento que creó César Lombera en 2002 y que representa al personaje de las viñetas del humorista gráfico Xosé Lois González, tira publicada a diario en La Región. El dibujante alaba la campaña "bestial" en apoyo al "desprezo e maltrato que non se merece o Carrabouxo". El grupo municipal del BNG urge al Concello de Ourense que "se poña as pilas e impida actos coma este".

Xosé Lois González, apodado como su personaje, O Carrabouxo, apunta que "é unha situación desprezable". El humorista gráfico se manifiesta "canso" de las quejas y dice que "en última instancia, vou ao xulgado. Pido que se aplique a lei de protección de monumentos e de propiedade intelectual", señala. Apuesta por medidas aparentemente sencillas que conserven mejor el monumento: "Pódese poñer un valado pequeno. Isto é aberrante".

Los nacionalistas insisten 

Luis Seara, portavoz municipal del BNG, apunta a la "falta de empatía e sensibilidade do actual goberno co patrimonio de Ourense". Los nacionalistas instan al concejal Telmo Ucha a "que se poña as pilas e que impida o que se fai co patrimonio de tódolos ourensáns". 

Te puede interesar