Ourense

El PP urge mejoras para adelantar en la carretera N-120

Ourense

El PP urge mejoras para adelantar en la carretera N-120

El Ministerio de Transportes, Movilidad y Agenda Urbana informó el 26 de marzo de 2020 que en noviembre de 2017 comenzó la redacción del proyecto de trazado denominado "Mellora da seguridade viaria na N-120. Implantación de carrís entre os puntos kilométricos 548,8 y 564", correspondientes al tramo que comunica el Alto de Guítara y Ourense. Esta fue la respuesta que dio a una pregunta parlamentaria de los diputados populares Celso Delgado y Ana Vázquez.

"A pesar de que xa transcorreu desde aquela data o enorme espazo temporal de 37 meses, nada sabemos sobre a finalización da redacción deste proxecto, nin cando será sometido ao trámite de información pública, que son pasos previos á redacción do proxectos construtivo", se quejó Celso Delgado.

El diputado del PP anunció la presentación de otra pregunta en el Congreso de los Diputados, dirigida a "coñecer o estado no que atopa o proxecto de trazado". Recordó que Ministerio y la Dirección Xeral de Tráfico decidieron pintar una doble raya blanca entre el Alto de Guítara y Ourense, salvo en un tramo reducido. Seguidamente, añadió: "Esta imposibilidade de adiantamento a camións e vehículos lentos provoca a formación de longas filas e aumenta a duración das viaxes, perxudicando especialmente a aqueles condutores que veñen desde Valdeorras e Lemos".